اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

لایحه بودجه ۹۸-21

پیشنهاد اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به نگهداری راه‌ها/سهم بهسازی ناوگان و خط‌آهن‌ ۲۰ میلیارد تومان

در لایحه بودجه ۹۸ که دولت تقدیم مجلس کرده پیشنهاد شده است ‌ از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بابت نگهداری راه‌ها به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اختصاص یابد.

پیشنهاد اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به نگهداری راه‌ها/سهم بهسازی ناوگان و خط‌آهن‌ ۲۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در لایحه بودجه ۹۸ که دولت تقدیم مجلس کرده است، در بخش مصارف پیش‌بینی شده افزایش سقف بودجه سال ١٣٩٨ کل کشور پیشنهاد شده است به وزارت راه و شهرسازی در بخش توسعه، بهسازی خطوط و ناوگان شبکه حمل و نقل ریلی در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

در همین بخش پیشنهاد شده است ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مبلغ ۲۰۰۰۰۰ میلیون ریال بابت نگهداری راه‌ها اختصاص یابد.

در لایحه بودجه ۹۸ به بانک‌های عامل اجازه داده می‌شود در سال ١٣٩٨ از محل منابع در اختیار نسبت به اعطای تسهیلات ارزی به سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی، تعاونی و شهرداری‌ها برای طرح‌های توسعه‌‌ای سازمان‌های توسعه‌ای‌ و نیز انواع مختلف حمل و نقل درون و برون‌شهری و همچنین حمل و نقل دریایی بدون انتقال مالکیت و با معرفی سازمان‌های توسعه‌ای و وزارت راه و شهرسازی و تضمین سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ذیربط این وزارتخانه و یا وزارت کشور با تضمین سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در قبال أخذ حق دسترسی یا فروش خدمات به استفاده‌کنندگان تا استهلاک اصل سرمایه و سود آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول