اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد

معافیت‌ مالیاتی 7 تا 13 ساله برای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طبق قانون رفع موانع تولید، صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی در مناطق توسعه‌یافته استان به مدت 7 سال و برای مناطق کمتر توسعه‌یافته به مدت 13 سال استفاده کنند.

معافیت‌ مالیاتی 7 تا 13 ساله برای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، شاهپور قنبری در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی پیشوا که با حضور حسین عباسی فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: جلسات متعددی جهت رفع مشکلات شهرک صنعتی پیشوا برگزار شده و با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات موجود هستیم.

وی با اشاره به مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی پیشوا گفت: شهرک‌های صنعتی شرق استان تهران با مشکل کمبود برق روبه‌رو هستند که نیازمند اقدام شرکت برق منطقه‌ای به‌منظور تأمین زیرساخت‌های لازم برای فراهم‌سازی برق این مناطق هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بابیان اینکه طی 15 ماه گذشته 10 میلیارد تومان برای راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی استان تهران هزینه شده است، تصریح کرد:  احداث تصفیه‌خانه شهرک صنعتی پیشوا به ظرفیت 100 مترمکعب در شبانه‌روز را در دستور کار قرار می‌دهیم و تا تکمیل تصفیه‌خانه، این میزان پساب نیز تولید خواهد شد.

قنبری  خاطرنشان کرد: طبق قانون رفع موانع تولید، همه صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی مندرج در قانون برای شهرک‌های مستقر در مناطق توسعه‌یافته استان به مدت 7 سال و برای شهرک‌های مستقر در مناطق کمتر توسعه‌یافته به مدت 13 سال استفاده کنند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول