اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فارس من| دهقان به فارس خبر داد

ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن/ قوه قضائیه سریعتر به پرونده رسیدگی کند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به درخواست مالباختگان پرونده سکه ثامن برای رسیدگی به وضعیتشان گفت: نامه‌ای را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور نوشته‌ام تا به تخلفات اتحادیه طلا و جواهر تهران و وزارت صمت رسیدگی کند.

ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن/ قوه قضائیه سریعتر به پرونده رسیدگی کند

محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص بلاتکلیفی مالباختگان سکه ثامن، گفت: از سازمان بازرسی کل کشور تقاضای رسیدگی و ورود به این قضیه را کرده‌ایم.

وی افزود: متأسفانه مسئولین سکه ثامن با هماهنگی اتحادیه طلا و جواهر تهران و همچنین پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوزهای آنها اقدام به کلاهبرداری مردم کرده‌اند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: آنهایی که تبلیغات سکه ثامن را در سایت‌هایشان انجام داده‌اند و پشتیبانی اتحادیه طلا و وزارت صمت پاسخگو بوده و نباید خود را از این قضیه کنار بکشند.

دهقان اظهارداشت: سکه ثامن و مسئولین حامی و پشتیبان آنها و تبلیغ کنندگان آن در قضیه کلاهبرداری از مردم قصور داشته و براساس درصدهای مختلف باید نسبت به اعتمادسازی مردم در این‌باره پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: فردی که سکه پیش فروش کرده است هم‌اکنون در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد و انتظار از این قوه آن است که سریعتر به این پرونده رسیدگی کرده و پولی که در اختیار این فرد است از وی گرفته شده و به مالباختگان تحویل دهد ضمن اینکه گفته می‌شود بخش زیادی از اموال متعلق به مدیر سکه ثامن به دیگران منتقل شده که باید در این زمینه هم ضمن شناسایی این اموال سریعتر تعیین تکلیف صورت گیرد.

دهقان با بیان اینکه بسیاری از مردم نامه‌هایی را با موضوع سکه ثامن به وی نوشته‌اند و تقاضای رسیدگی نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی دارند، گفت: نامه‌ای که اخیراً به سازمان بازرسی کشور نوشته شده است برهمین اساس بوده تا آنها ضمن بررسی و اقدام سریع در این خصوص متخلفان را شناسایی و اعلام کنند.

 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: مدیر سکه ثامن با جذاب کردن سرمایه‌گذاری مردم با موضوع خرید و فروش سکه از آنها کلاهبرداری کرده و متأسفانه اتحادیه طلا و جواهر تهران هم مجوز فعالیت به وی داده است. ضمن اینکه در سایت‌هایی که به وزارت صنعت، معدن و تجارت وابسته هستند تبلیغات فراوان صورت گرفته و آنها باید به اندازه فریبی که افکار عمومی از اعتمادسازی آنها داشته‌اند باید جوابگوی اعتمادشان باشند.

به گزارش خبرنگار فارس یکی از مخاطبان بخش «فارس من» سوژه‌ای را به عنوان «رسیدگی به پرونده سکه ثامن» به ثبت رسانده‌‌اند که بر همین اساس این مصاحبه برای پیگیری این سوژه گرفته شده است. 

تا لحظه ارسال این خبر 1782 نفر از سوژه فوق حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول