اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

امام جمعه هشترود:

هدف جریان فتنه، عقب‌راندن نظام از مواضع اصولی خود بود

امام جمعه هشترود با بیان اینکه هدف جریان فتنه، عقب‌راندن نظام از مواضع اصولی خود بود، گفت: آماج حمله فتنه 88 جمهوریت و اسلامیت نظام بود که با اتحاد امت با امام و مقتدایشان در نطفه خفه شد.

هدف جریان فتنه، عقب‌راندن نظام از مواضع اصولی خود بود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در مسجد تاریخی جامع برگزار شد، اظهار داشت:  فتنه 88 بزرگ‌ترین ترفند دشمنان پس از پیروزی انقلاب بود که 30 سال بود نقشه آن طراحی می‌شد.

خطیب جمعه هشترود گفت: در این فتنه نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم برای براندازی نظام طراحی شده بود که با هوشیاری و درایت رهبری و حمایت ملت ولایی از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

 رحیمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تحلیل درست حوادث بعد از انتخابات  و با به‌کارگیری سیاست شفاف‌سازی و بصیرت‌افزایی مدیریت مثال زدنی‌ داشتند.

وی گفت : آماج حمله فتنه 88 جمهوریت و اسلامیت نظام بود که با اتحاد امت با امام و مقتدایشان در نطفه خفه شد.

امام جمعه هشترود گفت: در 9 دی سال 88 با اتحاد و پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، نظام اسلامی و رهبری و نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب این فتنه دشمنان خنثی و نقش بصیرت و ولایتمداری مردم برای همه مشخص شد.

انتهای پیام/ 60015/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول