اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان خبر داد

کاهش تقاضا در بازار میوه و تره‌بار سمنان+ ریز قیمت‌ها

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان از کاهش تقاضا در بازار میوه و تره‌بار در روزهای اخیر خبر داد و گفت: ‌برخی محصولات در این روزها افزایش قیمت محسوسی داشته است.

کاهش تقاضا در بازار میوه و تره‌بار سمنان+ ریز قیمت‌ها

علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: بازار میوه و تره‌بار بعد از شب یلدا در رکود قرار دارد و تقاضا کم شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی اقلام با قیمت ثابت گذشته عرضه می‌شود، تصریح کرد: بعضی دیگر اقلام هم با رشد قیمت مواجه شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان با تأکید بر اینکه گوجه‌فرنگی با قیمت دو هزار و 800 تومان تا چهار تومان در بازار به فروش می‌رود، اضافه کرد: این محصول کاهش قیمت داشته است.

اصغری با بیان اینکه سیب درختی زرد با قیمت 9 هزار تومان در بازار به دست مصرف‌کننده می‌رسد، افزود: سیب درختی قرمز هم هفت هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بادمجان با قیمت پنج هزار تومان فروخته می‌شود و در لیست اقلام با رشد قیمت قرار دارد، با اعلام اینکه فلفل دلمه‌ای با قیمت 11 هزار تومان در صدر اقلام گران بازار میوه و تره‌بار نشسته است، اضافه کرد: سبزی با قیمت هر کیلوگرم سه هزار تومان به فروش می‌رسد.

اصغری با بیان اینکه سیب زمینی با قیمت دو هزار تا دو هزار و 800 در بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: قیمت هویج از سه هزار تومان تا سه هزار و 500 تومان متغیر است.

وی با اشاره به اینکه پیاز سفید دو هزار و 800 تومان و پیاز زرد دو هزار و 500 تومان عرضه می‌شود، افزود: شلغم پنج هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار سمنان تصریح کرد: چغندر در بازار با قیمت پنج هزار تومان به فروش می‌رسد و چغندر سمنان با قیمت سه هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول