اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‎شرقی:

برخی از دستگاه‎ها در رابطه با قطع درختان ارسباران مسامحه کرده‎اند!

استاندار آذربایجان‎شرقی با ابراز تاسف نسبت به موضوع قطع درختان جنگل‎های ارسباران گفت: برخی از دستگاه‎ها در رابطه با قطع درختان ارسباران مسامحه کرده‎اند!

برخی از دستگاه‎ها در رابطه با قطع درختان ارسباران مسامحه کرده‎اند!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی استان اظهار کرد: سند آمایش رابطه منطقی بین انسان، فضا و فعالیت‎ها است و به دنبال آن اسناد توسعه شهرستان‎ها نیز باید تدوین شود.

وی افزود: لازم است نکته نظرات اعضای شورای برنامه‎ریزی استان در تدوین سند منعکس شود؛ هر چند در ارتباط با راهبردها نمی‎توان زیاد وارد جزئیات شد ولی به نظر می‎رسد راهبردها خیلی کلی بیان شده‌اند.

استاندار آذربایجان‎شرقی با بیان اینکه با توجه به شرایط ساسی و اقتصادی کشور مدیریت امور جدیت و عزم جدی می‌طلبد، افزود: تقاضا دارم مدیران کمی بیشتر از معمول تلاش و جدیت به خرج دهند و به فکر ساز و کارهای جدید باشند.

پورمحمدی در ادامه صحبت‎های خود با ابراز تاسف نسبت به موضوع قطع درختان جنگل‎های ارسباران تصریح کرد: برخی از دستگاه‎ها در رابطه با قطع درختان ارسباران مسامحه کرده‎اند؛ انتظار می‎رفت دستگاه‎های نظامی و انتظامی قاطعیت بیشتری به خرج می‎دادند.

استاندار آذربایجان‎شرقی تاکید کرد: جنگل‎های ارسباران از جمله مزیت‎های گردشگری استان به شمار می‎روند و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم این‌گونه این درخت‎ها را درو کنند.

این مسوول با بیان اینکه از هرکسی دلیل کار را می‌پرسیم فرافکنی می‌‌کند، ابراز داشت: باید خروج این سرمایه‎های طبیعی را از استان بگیریم.

انتهای پیام/ 60026/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول