اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار باقرزاده:

قطار انقلاب در ۹ دی به ریل بازگشت/ فتنه‌گران در سال ۸۸ نقش آمریکا را در کشور بازی کردند

رئیس کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در روز ۹ دی قطار انقلاب به ریل بازگشت، فتنه‌گران و دشمنان خارجی به دنبال این بودند که قطار انقلاب از ریل خارج شود و اکنون نیز از سنگ زدن به این قطار دست بردار نیستند.

قطار انقلاب در ۹ دی به ریل بازگشت/ فتنه‌گران در سال ۸۸ نقش آمریکا را در کشور بازی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار سید محمد باقرزاده امشب در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهرستان، اظهار کرد: مردم، مکتب و امامت و ولایت سه رکن انقلاب اسلامی ما است که هر کدام از این سه رکن محو شود، انقلاب ما متزلزل خواهد شد.

وی افزود: دشمن امروز با عملیات روانی قوی خود به دنبال این است که این سه رکن را از صحنه خارج کند و انقلاب و دین را ناکارآمد جلوه دهد.

رئیس کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فتنه‌گران در سال ۸۸ نیز دنبال به حاشیه راندن ولایت‌فقیه و غیرنافذ کردن حکم این جایگاه بودند، در حالی که ما در کشور دلسوزتر، صادق‌تر و بهتر از مقام معظم رهبری به عنوان ولی‌فقیه کسی را نداریم.

باقرزاده عنوان کرد: فتنه‌گران کشور را به لبه پرتگاه انداخته و در واقع کشور به دلیل اقدامات این عناصر به خطر افتاد و فرصت سوزی شد و تا اکنون نیز آثار سوء فتنه ۸۸ بر اقتصاد و روابط سیاسی کشور وجود دارد.

وی اظهار کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ نقش ارباب خود یعنی استکبار جهانی و آمریکا را در کشور ایفا کردند و هدف آنها فرو ریختن انقلاب اسلامی بود، اما بصیرت مردم مانع از آن شد.

رئیس کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقام معظم رهبری در مورد فتنه سال ۹۸ هشدار دادند و ما باید در مقابل فتنه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... هوشیار باشیم.

وی در رابطه با اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به این منزله است که در مقابل تکانه‌های شدید دشمن اقتصاد ما ضربه نخورد و مقاوم باشد، مقاومت به افرادی اختصاص دارد که قائل به مقاومت باشد، کسی که به فرهنگ مقاومت اعتقاد نداشته باشد، محال است که به دنبال امر اقتصاد مقاومتی برود.

باقرزاده عنوان کرد: در روز ۹ دی قطار انقلاب به ریل بازگشت، فتنه‌گران و دشمنان خارجی به دنبال این بودند که قطار انقلاب از ریل خارج شود و اکنون نیز از سنگ زدن به این قطار دست بردار نیستند.

وی افزود: برخی در گذشته و اکنون به دنبال متزلزل کردن جایگاه رهبری هستند و اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه گرفتند، البته برخی از آنها جاهل و برخی خائن هستند اما ناکام خواهند بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول