اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود:

توطئه‌های فتنه‌گران با قدرت بصیرت و روحیه انقلابی مردم خنثی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: توطئه‌های فتنه‌گران با قدرت بصیرت و روحیه انقلابی مردم خنثی و وعده الهی پیروزی مؤمنان بر کفر و استکبار محقق شد.

توطئه‌های فتنه‌گران با قدرت بصیرت و روحیه انقلابی مردم خنثی شد

سرهنگ جواد عبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود به مناسبت یوم‌الله نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با بیان اینکه در فتنه 88 همه جبهه جهانی کفر با مزدوران داخلی خود برای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران هم‌پیمان شده بودند، اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام در سال 88 با استفاده از فرصت پیش‌آمده و انشقاق نیروهای داخلی به‌ویژه خواص تلاش کردند تا از آب گل‌آلود به نفع خود استفاده کنند.

وی افزود: در تهران شاهد قضیه بودیم که این حرکت‌ها به‌خوبی برنامه‌ریزی‌شده بود و می‌دیدیم که افراد اغتشاش‌گر با برنامه وارد صحنه شده‌اند و از فرصت به وجود آمده استفاده و موج‌سواری می‌کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در فتنه 88 اصل حاکمیت نظام یعنی ولایت‌فقیه مورد هدف بود، گفت: آنها به خیال خام خود تصور داشتند که مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند و اکنون بهترین فرصت برای ضربه به انقلاب و سرنگونی آن است؛ اما نمی‌دانستند که دست قدرت خدا همواره همراه این ملت و نظام است.

عبیری با بیان اینکه تلاش مزدوران داخلی دشمنان، هدایت مردم برای آشوب و براندازی نظام بود، عنوان کرد: میلیاردها تومان خسارت در چند ماه تلاش فتنه‌گران به کشور وارد شد و متأسفانه برخی خواص سکوت کردند یا آب به آسیاب دشمنان ریختند و آتش فتنه را شعله‌ور کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حماسه نهم دی، مردم انقلابی و ولایتمدار وارد صحنه شدند و با دفاع جانانه از ولایت و انقلاب، مزدوران داخلی و دشمنان خارجی را بار دیگر در توطئه خود ناکام گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: مردم در نهم دی نشان دادند با بصیرت و ایمان در میدان دفاع از انقلاب، نظام، اسلام و ولایت حضور دارند و از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با خواص جامعه کاری نداشته و گوش به فرمان ولایت هستند.

عبیری پیام حضور مردم در روز نهم دی‌ماه را حفظ انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر ولایت برای دنیا دانست و گفت: ملت ایران به دشمن ثابت کرد که اگر عده‌ای از خواص جامعه هم کوتاهی کنند، ملت با آنها کاری نداشته و خود حافظ و پشتیبان انقلاب و نظام و رهبرشان هستند و این قدرتی است که دشمنان را تاکنون منکوب و ناامید کرده است.

وی با اشاره به شکست استکبار جهانی برابر ملت بزرگ ایران بعد از فتنه 88 تاکنون تأکید کرد: ملت با قدرت بصیرت و ایمان الهی و انقلابی خود تاکنون توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و خواهد گذاشت و وعده الهی بر پیروزی بر کفر و استکبار نزدیک است.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول