اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

عایق‌های رطوبتی در ردیف مصالح ساختمانی قرار می‌گیرند

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر صنعت با قرار دادن عایق‌های رطوبتی در ردیف مصالح ساختمانی خبر داد.

عایق‌های رطوبتی در ردیف مصالح ساختمانی قرار می‌گیرند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در نشستی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش صنعت و معدن دلیجان و محلات برگزار شد، وزیر قول داد تا ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن به‌زودی ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: دستور اختصاص معدن گل‌بنه به شهرداری نیم‌ور، مجوز برداشت ۵ هزار تن از خاک لاشه معادن به شهرداری نیم‌ور و محلات و اختصاص تسهیلات به واحدهای صنعتی محلات و دلیجان از دیگر مصوبات این نشست بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس صدور مجوز برای نمایشگاه گل محلات، ایجاد شهرک تریکوی محلات، مجوز نیرو و تغییر چارت ادارات صمت محلات و دلیجان، کمک به دهیاری‌ها و شهرداری‌های حوزه انتخابیه با صدور مجوز بهره‌برداری از خاک لاشه، تأمین ماده اولیه وکیوم و ... عایق‌های رطوبتی نیز مورد موافقت وزیر صنعت قرار گرفت.

سلیمی بیان داشت: مساعدت صادرکننده‌های حوزه انتخابیه برای پیمان‌سپاری ارزی در بخش صادرات، پیگیری آیین‌نامه ماده‌واحده قانون منع موانع تولید، تجدیدنظر در قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی محلات و دلیجان، تأمین مواد اولیه کارخانجات فرآوری سنگ و قرار دادن عایق‌های رطوبتی در ردیف مصالح ساختمانی از دیگر تصمیماتی بود که در این نشست گرفته شود.

به گفته وی قرار است وزیر صنعت ظرف ماه آینده نشستی را فعالان صنعت و معدن دو شهر دلیجان و محلات برگزار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول