اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

سرپرست جدید آبادگران معرفی شد/ امینی تا تغییرات نهایی حق امضا دارد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه هگتا از صدور حکم سرپرست جدید آبادگران خبر داد و گفت: محسن گرامی دهه اول آذر به عنوان سرپرست جدید معرفی شد و در حکمش هم قید شده است تا انتصاب مدیرعامل جدید، سرپرست است و کارهای شرکت توسط وی که رئیس هیأت مدیره آبادگران است، انجام می‌شود.

سرپرست جدید آبادگران معرفی شد/ امینی تا تغییرات نهایی حق امضا دارد

علی‌اصغر شالبافیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: در تاریخ ۲۲ آبان ماه حسین امینی، مدیرعامل سابق شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، تودیع شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه هگتا ادامه داد: طبق مهلتی که سازمان بازرسی داده بود تا ۱۵ آذر ماه بازنشستگان باید تسویه می‌کردند و دیگر حقوقی از محل خدمت‌شان نگیرند و ما ۲۲ آبان این تودیع را انجام دادیم.

وی ضمن اشاره به زمان‌بر بودن تعیین سرپرست توضیح داد: علی دستجردی به عنوان مدیرعامل هگتا به حسین امینی، مدیرعامل سابق آبادگران گفت کارهای شرکت را تا تحویل به سرپرست جدید انجام دهد و امینی پذیرفت.

شالبافیان از صدور حکم سرپرست جدید آبادگران خبر داد و افزود: محسن گرامی دهه اول آذر به عنوان سرپرست جدید معرفی شد و در حکمش هم قید شده است تا انتصاب مدیرعامل جدید سرپرست است و کارهای شرکت توسط وی که رئیس هیأت مدیره آبادگران است، انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه هگتا با اشاره به تغییرات ثبتی شرکت تصریح کرد: طبق این تغییرات رئیس هیأت مدیره می‌تواند عهده‌دار کارها باشد و نسبت به انجام امور جاری شرکت اقدام کند.

وی با اشاره به این نکته که ممکن است سوال پیش بیاید امینی هنوز از شرکت نرفته است در حالی که اینطور نیست وی فقط شاید هفته‌ای دو الی سه ساعت برای انجام برخی امور حضور یابد، تشریح  کرد: چون هنوز صاحبان امضای مجاز تغییر پیدا نکردند یعنی شرکت باید چک بکشد و هنوز در بانک معرفی جدید برای مدیرعامل اتفاق نیافتاده بنابراین تغییرات امضا برای مدیرعامل جدید انجام نشده است و هفته‌ای دو الی سه ساعت برای امضای چک مدیرعامل سابق آبادگران حضور پیدا می‌کند.

شالبافیان تاکید کرد: شرکت کار قانونی را انجام می‌دهد و مدیرعامل سابق نه حقوق می‌گیرد نه سمتی دارد و ما دقیقا چیزی که سازمان بازرسی و قانون می‌گوید رعایت کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه هگتا تغییرات صاحبان امضای مجاز را از لحاظ ثبتی حداقل یک ماه تا سه ماه زمان‌بر دانست و تصریح کرد: عملا هیچ نامه رسمی توسط مدیرعامل سابق آبادگران امضا نمی‌شود.
 
وی ضمن تایید این مطلب که امینی از ابتدا هم سرپرست نبوده است، گفت: وقتی فرد تودیع می‌شود تا زمانی که کار شخص جایگزین انجام شود، ممکن است یک هفته الی ۱۰ روز زمان ببرد، ما به موارد درج شده در اساسنامه رجوع کردیم و تصمیم گرفتیم رئیس هیأت مدیره شرکت آبادگران را به عنوان سرپرست معرفی کنیم.

گفتنی است؛ خبری که در آن از فعالیت مدیرعامل سابق آبادگران بعد از بازنشستگی در این مجموعه اطلاع می‌داد و روی سایت شرکت آبادگران قرار گرفته بود، از روی سایت این شرکت حذف شده است.

بخشی از سهام شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، که چند سالی است مشغول احداث پروژه شهرک آبادگران در مشهد (گزارش حیاط خلوت پروژه آبادگران را بخوانید) است؛ متعلق به تامین اجتماعی و بخشی از سهامش متعلق به بخش خصوصی است و به عنوان زیرمجموعه هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی مدیران آن شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول