اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد

وجود 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد

معاون توسعه منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان گفت: 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد.

وجود 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاله فرامرزیان ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی زرین شهر زرین رود شهرستان خدابنده اظهار کرد: 4 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تجهیز خانه‌های ورزش روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان بوده است، ادامه داد: ایجاد چمن مصنوعی نیز توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 1399 توسعه ورزش در مناطق محروم پیگیری می‌شود، بیان کرد: این اقدام با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

فرامرزیان خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی زرین‌رود نیز در دستور کار تعمیر و تجهیز قرار می‌گیرد.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان با ارزشمند خواندن ساخت و تجهیز مجموعه‌های ورزشی توسط مردم و خیرین تصریح کرد: هزینه در این بخش می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

وی با بیان اینکه مردم در حفظ و توسعه مجموعه‌های ورزشی همراهی لازم را دارند، گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز تلاش خود را در حفظ و تجهیز مجموعه خیر ساز زرین رود انجام می‌دهد.

 

*نگاه ویژه دولت به مناطق محروم
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم با قدردانی از ساخت مجموعه ورزشی توسط مردم اظهار کرد: این مجموعه کیفیت بالایی داشته و استاندارد است.

علی خلیلی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی در فعالیت‌ها و یاری دولت تصریح کرد: این موضوع می‌تواند به تسریع در اهداف کمک شایانی کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به توسعه خدمات در مناطق کم‌برخوردار و محروم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی اعتبارات برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش اظهار کرد: سهم مناطق روستایی در این اعتبارات ویژه است.

وی با اشاره به ضرورت هزینه‌کرد در حوزه ورزش عنوان کرد: از همین رو انتظار می‌رود مردم نیز دولت را در تحقق این مهم یاری کنند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به افتخارات ورزشکاران خدابنده‌ای در مسابقات مختلف بیان کرد: این شهرستان دارای استعدادهای فراوانی است که در صورت توجه به آن شکوفا می‌شود.

احمد بیگدلی بر لزوم دیده شدن مناطق محروم در ارائه خدمات تاکید کرد و افزود: شهرستان خدابنده از داشتن امکانات محروم است و باید برای آن فکری شود.

گفتنی است، معاون توسعه منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود در شهرستان سلطانیه کلنگ سالن ورزشی خیرین را بر زمین خواهد زد و همراه با استاندار زنجان در شورای اداری این شهرستان حضور می‌یابد.

بازدید از پروژه‌های استخر در دست ساخت شهرهای صائین‌قلعه و هیدج و سالن 3 هزار نفری شهر ابهر پایان بخش برنامه‌های معاون توسعه منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان در زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول