اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

400 میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف مقداری کالای قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

400 میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

 سرهنگ‌حسین براری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده شامل برنج، سیگار و پوشاک قاچاق می‌شود که در 2 عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: در ماموریت نخست، ماموران یکی از پاسگاه‌های شهرستان کرمانشاه حین گشت‌زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند راننده با سرعت بسیار زیادی اقدام به فرار کرد.

وی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، در نهایت ماموران پلیس موفق شدند این خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.

براری گفت: در بازرسی از این خودرو 2 هزار و 500 کیلوگرم برنج و 10 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 300 میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

وی تصریح کرد: در ماموریت دوم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل بار قاچاق از بیستون به سمت کرمانشاه در حال حرکت است، توقیف خودرو را در دستور کار قرار دادند.

براری ادامه داد: ماموران پلیس با قرار گرفتن در مسیر حرکت این خودرو و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در جریان این بازرسی 857 دست پوشاک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 100 میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

وی همچنین از دستگیری 2 متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

براری در پایان و با اشاره به اثرات سوء کالای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور، افزود: همواره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان کرمانشاه قرار داشته است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول