اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

بازنشستگان ادارات باید تا پایان امسال تعیین تکلیف شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: بازنشستگانی که موافقت‌نامه‌های آنها مشخص شده حتما تا پایان سال کارسازی شود و این افراد باید از سیستم خارج شوند.

بازنشستگان ادارات باید تا پایان امسال تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان ظهر امروز با حضور استاندار زنجان، جمعی از مدیران سازمان‌ها به منظور بررسی وضعیت ساختمان‌های مازاد ادارات استان، بررسی مبحث ساختمان اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تعیین تکلیف بازنشستگان ادارات و ... برگزار شد.
در این جلسه همچنین برنامه‌ریزی برای اقدامات دهه فجر، تجمیع جلسات مشترک که وقت مدیران و فرمانداران فقط صرف جلسات نشود، پاسخگویی مدیران در دهه فجر و حضور مدیران در برنامه زنده تلویزیونی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم مورد تاکید قرار گرفت.
بحث ساماندهی پیست اسکی پاپایی زنجان و لزوم نظارت دقیق دستگاه‌ها بر این امر و همچنین تعیین تکلیف ساختمان‌های اداری با توجه به محدودیت اعتباری موجود نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید بود.

شهرام طهماسبی در این جلسه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید تا پایان سال تعیین تکلیف شود، بازنشستگان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: بر همین اساس بازنشستگانی که موافقت‌نامه‌های آنها مشخص شده حتما تا پایان سال کارسازی شود و این افراد باید از سیستم خارج شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه موافقت‌نامه‌های سال آینده بدون بودجه این افراد بازنشسته در نظر گرفته شده است، افزود: در همین راستا باید اقدام عاجل در این باره صورت گیرد.

وی در ادامه از تدوین نشریه‌ای برای فعالیت‌های پس از انقلاب خبر داد و گفت: در این راستا اطلاعات برخی از دستگاه‌ها دارای نقص است که باید اطلاعات به موقع نهایی شود.

طهماسبی در ادامه به عزم مدیریت استان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان اشاره کرد و گفت: هنر برنامه‌ریزی و مدیریت اقتضا می‌کند که در شرایط سخت بتوان به نتایج و دستاوردهای بزرگی رسید، چرا که با بودجه‌های کلان نفتی انجام پروژه‌ها کار هنرمندانه‌ای نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در ادامه به امر نظم‌دهی در بحث جلسات اشاره کرد و افزود: بر اساس رویه‌ها و ملاحظات به نظمی در برگزاری جلسات دست‌یافته بودیم که سبب دستاوردهای خوبی در استان حاصل شده بوده ولی ایده‌آل نیست که باید در این زمینه سرعت و دقت‌نظر بیشتری اعمال شود.

*تیوپ‌سواری در منطقه ورزشی پیست پاپایی نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به بازدید سرزده استاندار از پیست پایایی اظهار کرد: این پیست در منطقه خاص و محصور شده قرار دارد.

علی خلیلی با اشاره به فعالیت این پیست به صورت قهرمانی و منظم افزود: آن منطقه که شما بازدید کردید خارج از منطقه پیست بود و مسؤولیت آن به عهده متولیان امر نیست.

وی با اشاره به اینکه تیوپ‌سواری‌ در سایر مناطق نیز رخ می‌دهد اما مسؤولیت آن به عهده اداره کل ورزش و جوانان نیست، تصریح کرد: این امر به صورت خودجوش از سوی مردم رخ داده است.

*لزوم حل مشکل ساختمان اداری ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز درباره هنرستان زیبای پسران اظهار کرد: در ابتدای سال بنده نامه‌ای نوشتم که قسمت پایین شهر هیچ فضای فرهنگی ندارد از همین رو پیشنهاد شد که بخشی از این هنرستان اداری شود که بنده گفتم راضی نیستم که فضای آموزشی اداری شود.

فاطمه کرباسی با اشاره به اینکه بنده انتظار حل مشکل ساختمان اداری ارشاد را داشتم، افزود: بنده انتظار نداشتم که بخشی از مجموعه خودمان برای بخش اداری در اختیارمان قرار داده شود.

 فرماندار زنجان هم در این جلسه گفت: فضایی که برای هنرستان زیبای پسران داده شده است از سرانه فضای آموزشی ما کاسته است و الان دارد به سمت اداری می‌رود.

رضا عسگری با اشاره به اینکه چندین فضای آموزشی در شهر کاسته شده است و در سایر مناطق فضا تامین شده است، تصریح کرد: اما کماکان فضای آموزشی ما در جنوب و هسته مرکزی شهر در حال کاهش یافتن است که از همین رو قطعا در آینده با مشکل برخواهیم خورد.

انتهای پیام/73005/ق/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول