اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

بر اساس اعلام آمازون

تعویض گوشی قدیمی با گوشی پیکسل با پرداخت 182 دلار ممکن شد

شرکت آمازون پیشنهاد جالبی را به کاربران خدمات خود ارائه داده تا بتوانند گوشی های قدیمی خود را با گوشی های پیکسل گوگل عوض کنند.

تعویض گوشی قدیمی با گوشی پیکسل با پرداخت 182 دلار ممکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اندروید هدلاینز، علاقه مندان برای این کار باید تنها 182 دلار بپردازند. البته خرید برخی مدل ها نیز با رنگ های دیگر با قیمت نازل تر 179 دلار ممکن است.

آمازون این مدل ها را با گارانتی 90 روزه عرضه می کند. برخی از مدل های مذکور بازسازی شده اند و ارتقا یافته برخی گوشی‌هایی هستند که با تغییرات جزئی و برخی مشکلات توسط کارخانه عرضه شده اند، اما الان مشکلی ندارند.

گوشی های مذکور با شارژری کوچک و کابل USB-C برای شارژ در دسترس علاقمندان قرار می گیرند. گوشی های پیکسل اگر چه تا حدی قدیمی شده اند، اما از بسیاری از امکانات گوشی‌های متوسط به بالا برخوردارند.

از جمله امکانات این گوشی می توان به نمایشگر 5 اینچی، باتری 2770 میلی آمپری و غیره اشاره کرد. گوشی های یادشده بر روی شبکه های تمامی اپراتورهای تلفن همراه قابل استفاده هستند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول