اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

با حضور پرشور مردم و گردشگران

جشنواره ملی زمستان بیدار در مشکین‌شهر برگزار شد

جشنواره ملی زمستان بیدار با حضور پرشور مردم و گردشگران و با اجرای برنامه‌های متنوع در مشکین‌شهر برگزار شد.

جشنواره ملی زمستان بیدار در مشکین‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز جشنواره ملی زمستان بیدار با حضور پرشور مردم و گردشگران و با اجرای برنامه‌های متنوع در اکو کمپ دورنای شهرستان مشکین‌شهر برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری استان اردبیل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره‌های زمستان بیدار در سطح شهرستان‌های استان خارج کردن گردشگری استان اردبیل از حالت تک‌فصلی است.

نادر فلاحی افزود: خوشبختانه امروز استقبال از این جشنواره بسیار بی‌نظیر بود و ما امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم قابلیت‌های گردشگری زمستانی استان اردبیل را برای مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در راستای سیاست‌های توسعه‌ای استاندار اردبیل در قرار دادن گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان اردبیل برنامه‌ریزی‌‌های لازم برای تامین زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان در حال انجام است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه احداث و تعمیر جاده‌های دسترسی جاذبه‌های گردشگری از جمله اولویت‌های اصلی در استان اردبیل است، اضافه کرد: تامین زیرساخت‌های دیگر در راستای توسعه گردشگری نیز در دستور کار قرار دارد.

فلاحی گفت: احداث پیست اسکی در منطقه شابیل شهرستان مشکین‌شهر در حال انجام می‌باشد که دستگاه‌های آن نیز خریداری شده است و در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

 وی بیان کرد: در حوزه آموزش و اطلاع‌رسانی اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است که یکی از آنها حضور عباس برزگر به عنوان یک برند بین‌المللی در زمینه بوم‌گردی در استان اردبیل است که راهنمایی‌ها و پیشنهادات وی می‌تواند در موفقیت فعالان این حوزه در سطح استان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار فارس در اردبیل، جشنواره‌های زمستان بیدار در ۱۰ شهرستان استان اردبیل و در ۱۲ هفته تا پایان اسفند‌ ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/3459/312/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول