اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تعطیلی دولت آمریکا امنیت سایبری این کشور را تهدید می کند

تعطیلی دولت آمریکا به علت لجبازی ترامپ و کنگره امنیت سایبری این کشور را به خطر انداخته و ده ها وب سایت دولتی به همین علت دچار مشکل شده اند.

تعطیلی دولت آمریکا امنیت سایبری این کشور را تهدید می کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، هم اکنون هیچ فردی از کارکنان دولت امریکا برای به روز کردن بسیاری از سایت های دولتی در محل کار خود حاضر نمی شوند. این افراد که مجبور به خانه نشینی شده اند هم اکنون برای گذران زندگی مجبور به استفاده از بیمه بیکاری هستند.

بررسی ها نشان می دهد در مجموع 80 وب سایت در آمریکا به همین علت دچار مشکل شده یا به روز نشده اند. دسترسی به برخی از این وب سایت ها هم به علت مشکلات امنیتی یا نقص فنی یا به روزنشدن گواهی های امنیتی ناممکن شده است.

از جمله سایت های غیرقابل دسترسی یا دچار اختلال می توان به برخی سایت های وابسته به ناسا، وزارت دادگستری و دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده اشاره کرد.

به عنوان مثال گواهی امنیتی سایت وزارت دادگستری آمریکا از 17 دسامبر به روز نشده است. این در حالی است که به روزرسانی مذکور باید تا 5 ژانویه انجام می شد و به علت بی توجهی به موضوع مذکور سایت یادشده از دسترس خارج شده است. به علت عدم تصویب لایحه جدید بودجه 800 هزار نفر از کارکنان دولت امریکا 22 روز است که در سر کار خود حاضر نشده اند. ترامپ خواستار دریافت بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای ایجاد دیوار در مرز مکزیک است،اما دموکرات ها با این کار مخالف هستند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول