اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

نیمی از بلیت‌فروشی فیلم‌های فجر سهم صاحبان آثار است

در جشنواره فیلم فجر امسال، نیمی از درآمد حاصل از فروش بلیت‌ها در سینماهای مردمی به صاحبان آثار و نیم دیگر به سالن‌دارها تعلق می‌گیرد.

نیمی از بلیت‌فروشی فیلم‌های فجر سهم صاحبان آثار است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با پیشنهاد دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نظر مساعد سرپرست سازمان امور سینمایی و سمعی بصری مقرر شد در این دوره جشنواره ۵۰ درصد از مبلغ فروش بلیت‌ها در سینماهای مردمی که پیش از این به جشنواره تعلق می‌گرفت، بعد از پایان جشنواره و پس از کسورات قانونی به صاحبان آثار پرداخت شود.

۵۰ درصد دیگر نیز سهم سالن‌های سینما خواهد بود که به روال گذشته پرداخت خواهد شد.

آزادی (شهر فرنگ، شهر قصه، شهر هنر و شهرهفتم)، آستارا، استقلال، ایران مال، تماشا، جوان، راگا، زندگی، شکوفه، فرهنگ، کورش، کیان، ماندانا و مگامال این دوره در اختیار جشنواره هستند.

حضور سینما شکوفه (واقع در میدان شهدا، شرق تهران) و ایران مال (واقع در بازار بزرگ تهران، غرب پایتخت) در جشنواره مشروط به رعایت قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر خواهد بود و نظر نهایی با در نظر گرفتن رعایت این قوانین اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول