اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

خراسان رضوی بیشترین جوائز جشنواره ابوذر را به خود اختصاص داد/ درخشش خبرنگار فارس خراسان رضوی در این جشنواره

خراسان رضوی در حالی بیشترین جوائز جشنواره رسانه‌ای ابوذر را به خود اختصاص داد که خبرنگار خبرگزاری فارس این استان در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ‌ مقام سوم را در بخش خبر کسب کرد.

خراسان رضوی بیشترین جوائز جشنواره ابوذر را به خود اختصاص داد/ درخشش خبرنگار فارس خراسان رضوی در این جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز مراسم اختتامیه مرحله کشوری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن سوره تهران برگزار و آثار برگزیده در محورهای مقاومت و دفاع مقدس، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه‌های اقدام خدمات، مسائل صنفی خبرنگاران و 40 سالگی انقلاب از بین ۲۰ هزار اثر ارسالی از سراسر کشور، معرفی شد.

خراسان رضوی به لحاظ تعداد برگزیدگان در جشنواره ابوذر کشوری مقام نخست را کسب کرد.

در بخش اهدای جوایز عباس محمدیان رتبه نخست در بخش بهترین عملکرد برگزاری جشنواره ابوذر استانی، سیده فاطمه مشهدی رتبه سوم در بخش خبر، مجتبی احسانی رتبه سوم در بخش مستند، سعید برند و غلامرضا بنی اسدی در بخش یادداشت، محمدعلی رضایی در بخش عکس، شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است است در مرحله استانی جشنواره رسانه ای ابوذر که ۲۹ آذرماه در مشهد برگزار شد، معصومه مومنیان، فاطمه سهامی حصاری، مجید جعفری مقدم و سجاد سلیمی از خبرنگاران خبرگزاری فارس خراسان رضوی، حائز رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول