اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

مقام ارشد آمریکایی: مقابله با ایران را ادامه می‌دهیم

در ادامه لفاظی‌های اخیر مقام‌های آمریکا، معاون بخش سیاسی وزارت خارجه این کشور به تداوم فعالیت‌های ضد ایرانی کاخ سفید اشاره کرد.

مقام ارشد آمریکایی: مقابله با ایران را ادامه می‌دهیم

  به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد آمریکایی عصر دوشنبه از ادامه تلا‌ش‌های واشنگتن برای مقابله با ایران خبر داد.

 به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «دیوید هیل» معاون بخش سیاسی وزارت خارجه آمریکا که به لبنان سفر کرده بعد از دیدار با مقام‌های این کشور با ذکر ادعاهای تکراری گفت، آمریکا تلاش‌ برای مواجهه با فعالیت‌های خطرناک ایران در منطقه از جمله حمایت مالی و  پشتیبانی از گروه‌های نیابتی چون حزب‌الله لبنان را ادامه می‌دهد.

این مقام آمریکایی در ادامه با اشاره به حزب الله لبنان گفت، این که لبنان شبه نظامیانی داشته باشد که خارج از کنترل دولت بوده ، پاسخگوی مردم نباشد ، تونل حفر کرده و ثبات منطقه را تهدید کند، غیر قابل پذیرش است.

دیود هیل که پیشتر سفیر آمریکا در لبنان بود  مدعی شد که آمریکا نظامیان خود را از سوریه خارج می‌کند اما همچنان متعهد به حصول اطمینان از عدم بازگشت داعش است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول