اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

طهرانچی در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی:

وظیفه شورایعالی همگرایی بر عناصری است که ذاتا واگرا هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت:شورایعالی می‌خواهد همگرایی بر عناصری را اعمال کند که ذاتا واگرا هستند و شخصیتی که در دبیرخانه قرار می‌گیرد باید شخصیتی همگراکننده داشته باشد.

وظیفه شورایعالی همگرایی بر عناصری است که ذاتا واگرا هستند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: مقام معظم رهبری سه مولفه فرهنگ، علم و اقتصاد را به عنوان مولفه‌های اقتدار اعلام کرده‌اند که این سه مولفه باید کنار هم باشند.

وی افزود: شورایعالی انقلاب فرهنگی مظهر در هم تنیدگی دو عنصر علم و فرهنگ است و شخصیتی که در راس دبیرخانه شوراست باید این دو عنصر را داشته باشد.

طهرانچی اظهار داشت: آنچه در دوره سوم شورا مشاهده کردیم نکته‌ای بود که اقتدار کشور را رقم زد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: شورایعالی می‌خواهد همگرایی بر عناصری را اعمال کند که ذاتا واگرا هستند و شخصیتی که در دبیرخانه قرار می‌گیرد باید علاوه بر نگاه بلند و علم جامع شخصیت همگراکننده هم داشته باشد.

وی در پایان گفت: البته ما اقتصاد را کاملا جدا از این دو عرصه داشتیم اما می‌دانیم که در آغاز قرن جدید، فناوری شبکه‌ای هم علم و هم فرهنگ را متاثر کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول