اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

در همایش فعالان قرآنی چرام عنوان شد

کاسه‌ای پشت نیم کاسه بی‌بی‌سی/شبکه‌‌ای که برای ایرانی‌ها مجانی و برای انگلیسی‌ها پولی پخش می‌شود

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات کشور گفت: در حال جنگ با مملکتی هستیم به نام انگلستان، مردم انگلستان باید پول اجاره بی بی سی را بدهند، برای مردم ایران مجانی پخش می شود و این نشان می‌دهد برنامه‌ای هست.

کاسه‌ای پشت نیم کاسه بی‌بی‌سی/شبکه‌‌ای که برای ایرانی‌ها مجانی و برای انگلیسی‌ها پولی پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی عصر امروز در همایش فعالان قرآنی در شهرستان چرام  با بیان اینکه در دوره‌ای به سر می‌بریم که انقلاب اسلامی به عنوان دومین انقلاب هدایتگر بشر در طول تاریخ بشریت در مرحله حساسی قرار گرفته و این مرحله ۴۰ سالگی است، اظهار کرد: در کل دو تا انقلاب بیشتر نداریم، انقلاب به معنای دگرگونی افکار و اندیشه‌ها، یکی انقلاب پیامبر و دیگری انقلاب حضرت امام، انقلاب تحول آفرین در افکار و روش‌ها و منش‌های فکری بشر بودند ما در درون این انقلاب هستیم، این همه سختی را می‌بینیم برکات و نتایج این انقلاب را نمی‌بینیم.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات کشور، عنوان داشت: انقلاب اسلامی به این نیست که ما جاده داریم، برق و گاز داریم، انقلاب اسلامی یک سری شعار اصلی داشت که نباید فراموش کنیم، قرار بود عقلانیت و معنویت و عدالت را در جامعه ایجاد کند، قرار بود تمدن اسلامی را دنبال کند و استقلال به ما بدهد، استقلال فکری، اقتصادی و فرهنگی بدهد.

وی، افزود: انقلاب اسلامی قرار بود مردم را مسئول مملکت کند، مسئولانی تحویل مملکت بدهد که خادم مردم هستند نه مسئولانی که اشراف هستند.

حجت‌الاسلام حریزاوی ادامه داد: در یک مرحله اساسی قرار گرفتیم، مرحله ای که دشمن دارد ما را فریب می‌دهد، ما را در سختی قرار داده و از آن طرف می‌گوید دارید شکست می‌خورید، تحریم‌های فلج کننده دارد، دنبال ارائه یک خطای محاسبه ای است، اینجاست که مردم باید تصمیم بگیرند..

وی،خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای نیست که با قیمت گوشت در موردش تصمیم بگیریم، بلکه باید مطالبه گری کنیم مسئولانی که رای دادیم قیمت‌ها را درست کنند.

این مسئول ابراز کرد: مردم باید تصمیم بگیرند از این مرحله حساس عبور کنند، چرا که ما در حال جنگ فرهنگی هستیم، در حال جنگ با مملکتی هستیم به نام انگلستان، مردم انگلستان باید پول اجاره بی بی سی را بدهند، برای مردم ایران مجانی پخش می شود و این نشان می‌دهد برنامه‌ای هست.

وی تصریح کرد: ما در جنگ رسانه ای و اقتصادی به سر می‌بریم و این نیاز دارد که ما به یک باوری برسیم ضعف دشمن را بشناسیم و قدرت الهی را بفهمیم و به وعده الهی امید پیدا کنیم.

انتهای پیام/82002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول