اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز اجرای طرح «بازی و یادگیری» در ۱۰۰۰ مدرسه در دهه فجر

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از آغاز اجرای طرح «بازی و یادگیری» در ۱۰۰۰ مدرسه در دهه فجر خبر داد.

آغاز اجرای طرح «بازی و یادگیری» در ۱۰۰۰ مدرسه در دهه فجر

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از برگزاری همایش رابطان طرح «بازی و یادگیری» خبر داد و اظهار کرد: مقرر شده است طرح «بازی و یادگیری» در  ۱۰۰ مدرسه دخترانه و پسرانه دولتی و غیردولتی ۱۰ استان کشور برگزار شود و بر این اساس برای تبیین این پروژه باید رابطان استانی دقیق آموزش ببینند.

وی با بیان اینکه طرح «بازی و یادگیری» یک فعالیت هدفمند است، گفت: شنبه آینده نشست علمی با حضور رابطان استانی و معاونان آموزشی ابتدایی ۱۰ استان برگزار می‌کنیم؛ همچنین مدیران‌ کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان که شریک ما در اجرای این طرح هستند، حضور دارند.

حکیم‌زاده با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش نیز به تبیین این طرح و اهداف مورد نظر می‌پردازد، افزود: مدرسانی که در زمینه «بازی و یادگیری» دارای تجربه هستند و روی این موضوع کار کردند، آموزش‌های تخصصی را ارائه می‌دهند و همچنین بازدیدهای تخصصی از مدارسی که نمونه این کار را دارند، انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود این طرح در ۱۰ هزار مدرسه انجام شود اما اکنون در ۱۰۰۰ مدرسه اجرا می‌شود، بیان کرد: کمیته تخصصی برای اجرای طرح «بازی و یادگیری» از سوی وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد و بر اینکه بتوانیم این طرح را خوب انجام داده و نظارت کنیم، در مرحله اول با ۱۰۰۰ مدرسه آغاز می‌کنیم و بعد از اخذ بازخوردها و اصلاحات احتمالی، تعمیم داده می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: این طرح در دهه‌فجر به صورت رسمی کلید می‌خورد و به صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول