اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پل‌دختر خبر داد

فرو نشست کانال و قطع آب آشامیدنی بخشی از شهر پل‌دختر

شهردار پل‌دخترگفت: کانال خیابان ولی عصر (عج) این شهر بر اثر بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیلاب برای بار سوم فرو نشست.

فرو نشست کانال و قطع آب آشامیدنی بخشی از شهر پل‌دختر

صمد چراغی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر، اظهار داشت: بارندگی‌های شدید امروز موجب آب‌گرفتگی خیابان ولی عصر (عج) و فرو نشست کانال قدیمی این خیابان شد.

وی عنوان کرد: محل تلاقی کانال خیابان ولی عصر (عج) با رودخانه کشکان بر اثر سیلاب‌های گذشته پیش از این دچار تخریب شد و امروز به دلیل شدت بارش‌ها، با گستردگی بیشتر به سمت خانه‌های تجاری و مسکونی این خیابان فرو ریخت.

شهردار پل‌دختر بیان کرد: تخریب کانال موجب قطعی آب آشامیدنی این خیابان و در معرض خطر قرار گرفتن ساکنان شد.

چراغی‌پور ادامه داد: هم اکنون فاضلاب این خیابان شکسته شده و به درون رودخانه کشکان وارد می‌شود، همچنین تا شعاع 10 متر بالاتر از این کانال در مرکز خیابان ولی عصر (عج) ساختمان‌های تجاری و مسکونی مجاور در معرض خطر فرو نشست عمق سه متری کانال هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر فرو ریختن دال بتونی روی کانال جلوی آب مسدود شده و در صورت ادامه بارندگی‌ها، احتمال ورود سیلاب به خیابان و منازل مسکونی ساکنان وجود دارد.

شهردار پل‌دختر افزود: با توجه به شدت بارندگی‌ها و سست شدن بافت زمین، فروریختن مداوم این کانال ادامه دارد و ممکن است خطرات جدی‌تری برای ساختمان‌های مجاور به دنبال داشته باشد.

چراغی‌پور گفت: منطقه مسکن مهر پل‌دختر به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب دچار آب‌گرفتگی شده و نیروهای شهرداری برای جلوگیری از خطرات در محل مستقر هستند.

وی اظهار کرد: چهار گروه در قالب 15 نفر از واحدهای خدمات، عمران، آتش‌نشانی و نقلیه شهرداری در سطح شهر برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی بسیج شده‌اند.

شهردار پل‌دختر از مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خواست با توجه به امکانات ناچیز و وضعیت مالی شهرداری، برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی و خسارات همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول