اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

امام جمعه موقت شهرکرد مطرح کرد

نفوذ، آخرین ترفند دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نفوذ آخرین ترفند دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

نفوذ، آخرین ترفند دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی ظهر امروز در نماز جمعه این شهر، با اشاره به اینکه طی 40 سال گذشته دشمنان ترفندهای زیادی مانند جنگ و فتنه برای نابودی نظام جمهوری اسلامی به کار بردند، گفت: آخرین ترفند دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی، نفوذ است.

وی با بیان اینکه نفوذ دشمن در داخل کشور، فتنه ای خطرناک است، افزود: دشمن قصد دارد در صفوف مردم نفوذ و تفکر جامعه را آلوده و غیراسلامی کند.

خطیب موقت شهرکرد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان اصلی نظام، بارها نفوذ دشمن را هشدار داده است، اضافه کرد: مسؤولان و متولیان جامعه باید در مقابل تحرکات غیردینی سریع واکنش نشان دهند.

 

بسیاری از دشمنان در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی، مرده‌اند

فاطمی با بیان اینکه در حال حاضر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، ادامه داد: 40 سال از حیات و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، حکومتی که دشمنان از روزهای ابتدایی تأسیس به دنبال نابودی آن بودند.

وی گفت: بسیاری از دشمنان نظام در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی مردند و تعدادی نیز تحقق این هدف ناامید شدند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه مقایسه نظام جمهوری اسلامی با زمان طاغوت امکان پذیر نیست، افزود: در زمان طاغوت ایران به عنوان کشوری اغماری جایی در پازل سیاست جهانی نداشت، رضا شاه به دستور کشورهای غربی برکنار شد و محمد رضا شاه هم برای تصمیمات کوچک کشور از سفارت آمریکا کسب اجازه می‌کرد.

فاطمی با بیان اینکه ایران در حال حاضر نقش مؤثری در سیاست جهانی دارد، اضافه کرد: طی 40 سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف صنعت، عمران و پزشکی در کشور صورت گرفته که بر کسی پوشیده نیست، البته مشکلاتی نیز در این مدت خصوصا طی یک سال اخیر وجود داشته است.

 

عمل نکردن به دستورات اسلام، عامل بسیاری از مشکلات امروز است
وی با اشاره به اینکه در هر برهه از تاریخ و در هر موقعیتی باید بر ارزش‌های اسلامی تاکید شود، ادامه داد: تمام مشکلات از عمل نکردن به احکام اسلامی ایجاد می‌شوند، دزدی و اختلاس از بی‌تقوایی سرچشمه می‌گیرد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، گفت: حیات انقلاب و جامعه ما وابسته به نظر اهل بیت است، باید با پریایی مجالس بزرگداشت مقام معصومین ولایت و تشیع، جامعه اسلامی را ثابت کنیم.

انتهای پیام/68027/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول