اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار سفیر سوریه در بغداد با رئیس ستاد مشترک ارتش عراق

سفیر سوریه در بغداد ضمن دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با وی درباره همکاری و هماهنگی مشترک و تحولات امنیتی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

دیدار سفیر سوریه در بغداد با رئیس ستاد مشترک ارتش عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صطام الدندح» سفیر سوریه در بغداد و «عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش عراق دیروز پنجشنبه در پایتخت این کشور با یکدیگر دیدار و درباره همکاری و هماهنگی مشترک و تحولات امنیتی دو کشور رایزنی کردند.

رئیس ستاد مشترک ارتش عراق از مواضع سوریه در قبال بغداد تمجید کرد و گفت که عراق و سوریه هدف واحدی را دنبال می‌کنند و آن مبارزه با تروریسمی است که منجر به قتل و آوارگی غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب زیر ساخت‌های دو کشور دوست شده است.

وی تاکید کرد که البته این هدف مشترک باعث تقویت تلاش‌ها و همکاری‌ها و تبادل اطلاعات تا تحقق پیروزی بزرگ شده است.

سفیر سوریه در بغداد هم از دولت، ارتش و ملت عراق بابت کمک به سوریه و ارئه هر نوع حمایت از این کشور در زمینه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

بغداد و دمشق اخیرا برای همکاری و مبارزه با گروه‌های تروریستی ـ تکفیری، توافقاتی را انجام دادند که از آن می‌توان به عنوان نقطه آغاز فصلی جدید از مبارزه با تروریسم یاد کرد.

در سال 2015، مرکز همکاری چهار جانبه ایران، روسیه، عراق و سوریه با هدف بررسی راه‌های تقویت همکاری نظامی در مبارزه با عناصر گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق تشکیل شد و پس از آن بود که این همکاری‌ها تقویت شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول