اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

/بسته خبری تئاتر/29دی97

تالارهای نمایشی تهران یکشنبه اجرایی ندارند/ اعضای شورای راهبردی تئاتر معرفی شدند

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در سالن‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر، سنگلج و تالار هنر یک‌شنبه، 30 دی ماه اجرایی نخواهند داشت.

تالارهای نمایشی تهران یکشنبه اجرایی ندارند/ اعضای شورای راهبردی تئاتر معرفی شدند

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در سالن‌های مختلف مجموعه تئاترشهر در روز یکشنبه ۳۰ دی ماه به روی صحنه نمی‌روند. تماشاخانه سنگلج در روز یکشنبه ۳۰ دی ماه برنامه‌ای ندارد و تعطیل است. 

در تالار هنر نیز دو نمایش حال حاضر روز یکشنبه ۳۰ دی ماه به صحنه نمی‌رود.

هم اکنون نمایش‌های «ازدواج آقای می سی سی پی» به کارگردانی احسان فلاحت پیشه در تالار اصلی، «آوازه خوان خیابان‌های منتهن» به کارگردانی میکائیل شهرستانی در تالار چهارسو، «در انتظار گودو» به کارگردانی حسام الدین لک در تالار قشقایی، «ماه در آب» به کارگردانی سید علی هاشمی در تالار قشقایی، «کالبد شکافی» به کارگردانی سامان ارسطو در تالار سایه و «برفک» به کارگردانی سیدجوادعاطفه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

*تماشاخانه ایرانشهر ۳۰ دی‌ماه تعطیل است

روز یکشنبه ۳۰ دی‌ماه هم‌زمان با فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) تماشاخانه ایرانشهر هیچ‌گونه اجرایی ندارد. از روز دوشنبه ۱ بهمن‌ماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی نمایش‌های «کمدی الهی جلد برزخ» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و «نگهبانان» به کارگردانی ملودی آرام نیا به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰و ۲۰ به روی صحنه می‌روند.
همچنین در سالن استاد سمندریان نیز نمایش‌های «وقتی خروس غلط می‌خواند» به کارگردانی علی شمس و «تبرئه» به کارگردانی منیژه محامدی به ترتیب در ساعت‌های۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرای عمومی خود را ادامه می‌دهند.
*اعضای شورای راهبردی تئاتر معرفی شدند

شهرام کرمی به منظور بهره‌مندی و مشورت با اهالی تئاتر در خصوص فعالیتِ کلان و برنامه‌ریزی در حوزه‌ هنرهای نمایشی،  اعضای شورای راهبردی تئاتر را معرفی کرد. محمدرضا خاکی،علی منتظری، مسعود دلخواه، منصور براهیمی، شهرام گیل‌آبادی، مجید گیاهچی و شهرام کرمی اعضای شورای راهبردی تئاتر را تشکیل می‌دهند.

ریاست این شورا بر عهده‌ شهرام کرمی است و مجید گیاهچی نیز دبیر آن خواهد بود. مدیرکل هنرهای نمایشی از میان جامعه هنرمندان تئاتر با معیار تخصص، تسلط بر امور و تجربه از این  اساتید دانشگاه که سوابق مدیریتی و هنری آن‌ها نیز مشخص است برای حضور در شورای راهبردی تئاتر دعوت به عمل آورده است.

*آیین نکوداشت شهید حسین قشقایی با حضور وزیر ارشاد

در مراسم نکوداشت شهید حسین قشقایی که ساعت ۱۸ روز شنبه ٢٩ دی ماه جاری  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و خانواده این شهید گرانقدر در تالار قشقایی تئاتر شهر برگزار می‌شود.

همچنین مراسم رونمایی از کتاب «مونو/شورایی و گفت و گو با مردم» نوشته آریان رضائی یک‌شنبه، سی دی ماه ساعت ۱۸ با حضور رضا گوران ، کیومرث مرادی و حمیدرضا نعیمی در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برپا می‌شود.

*نمایش شاه آباس مکتب تبریز در تماشاخانه سنگلج 

نمایش شاه آباس، مکتب تبریز به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر از روز دوشنبه اول بهمن ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج اجراهای خود را آغاز می‌کند.

نمایش شاه آباس مکتب تبریز درباره خبر قتل شاه عباس صفوی توسط فرزندش است، محمدباقر می‌خواهد او را بکشد تا به تخت شاهی برسد. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر با بازی کتایون سالکی، احسان بهلولی، هدیه اصفهانی، امیر عباسیان، هومان محمدحسینی، طه ولیزاده، سمانه زارعی، مرتضی یوسفی، حسین سپهرنژاد از روز دوشنبه اول بهمن ماه ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول