اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

کارگاه آموزشی هیأت امنای 300 مسجد و بقعه متبرکه زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی هیأت امنای 300 مسجد و بقعه متبرکه زنجان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی هیأت امنای 300 مسجد و بقعه متبرکه زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ارتقای بهره‌وری مردمی مدیریت مساجد و اماکن متبرکه استان کارگاه آموزشی ویژه هیأت امنا و خادمان ثابت و افتخاری مساجد و اماکن متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کارگاه آموزشی هیأت امنای مساجد ساعت 9 صبح دوم بهمن‌ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این کارگاه با حضور 300 نفر از هیأت امنا و مساجد شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با حضور مدیرانی از سازمان اوقاف برگزار خواهد شد، افزود: آشنایی اجمالی با ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، رسیدگی به امور عمرانی و اصول مدیریتی بقاع متبرکه، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات از سوی هیأت امنای مساجد و خدام در راستای تکریم نمازگزاران و زائران آشنایی با قوانین و شرح وظایف هیأت امنا و خدام، آشنایی با ترفندهای نوین حراستی و محافظتی در بقاع متبرکه و آشنایی با مدیریت عمرانی و فرهنگی مساجد و بقاع متبرکه از اهداف اصلی این دوره آموزشی است.

موسوی با اشاره به برخی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرایی در بقاع متبرکه استان زنجان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 100 ویژه برنامه در بقاع متبرکه اجرایی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی صورت گرفته طی ایام فاطمیه نیز برنامه‌های فرهنگی اوقاف در بقاع شاخص استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام در 10 بقعه متبرکه نیز برنامه‌های شاخص با حضور مبلغان اعزامی از قم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول