اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی:

نتوانسته‌ایم از ظرفیت عظیم شهدا به‌خوبی استفاده کنیم / باکمال تأسف بسیاری از مدیران ما متوجه شرایط نیستند

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی گفت: دشمن به‌شدت در عملیات روانی پیچیده عمل می‌کند، بااین‌وجود ما نتوانسته‌ایم از داشته‌هایمان به خصوص از ظرفیت عظیم شهدا به‌خوبی استفاده کنیم.

نتوانسته‌ایم از ظرفیت عظیم شهدا به‌خوبی استفاده کنیم / باکمال تأسف بسیاری از مدیران ما متوجه شرایط نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی صفری ظهر امروز در نشست خبری ستاد کنگره بزرگداشت شهید سرلشکر حسن باقری افشردی با بیان اینکه جنگی که امروز با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، جنگ نرم و عملیات روانی و گاهی جنگ نیمه سخت در عرصه‌های مختلف است، اظهار داشت: نوع مواجه با جنگ نرم و حمله نرم دشمن نمی‌تواند پاسخ سخت باشد، باید بتوانیم از داشته‌های خود که از قدرت نرم نظام با دشمنان مقابله کنیم.

وی افزود: در زمینهٔ قدرت نرم می‌توان به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر گنج جنگ اشاره کرد که در دوران دفاع مقدس با تفکر انقلابی در مقابل عراق و کشورهایی که از صدام حمایت می‌کردند فضایی ایجاد کرد که با هشت سال جنگ ذره‌ای از خاک کشور را از دست ندادیم.

مسوول ستاد اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد کنگره بزرگداشت شهید سرلشکر حسن باقری‌افشردی بیان کرد: باید این موضوعات بازخوانی و باز تعریف شده با آمیخته کردن با هنر این انقلاب را ماندگار کرده و افکار عمومی را در مقابل هجوم سنگین دشمنان علیه انقلاب و نظام واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: دشمن به‌شدت در عملیات روانی پیچیده عمل می‌کند، با این‌ وجود ما نتوانسته‌ایم از داشته‌هایمان به خصوص از ظرفیت عظیم شهدا به‌خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه 14 مستند فاخر در خصوص سرداران شهید و هشت مستند در رابطه با شهدای مدافع حرم استان در حال تولید و پخش است، تأکید کرد: اگر فردی همچون شهید حسن باقری در هر کشوری بود تا امروز چندین فیلم سینمایی و سریالی تولید می‌شد اما متأسفانه به دلیل مواجهه حوزه‌های فرهنگی با مظلومیت موجب شد این اتفاق به‌خوبی در کشور شکل نگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات مؤثر و کارآمد این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس و شهادت در ایام جوانی، در فضای امروز می‌تواند الگویی مناسب برای جوانان باشد.

صفری بابیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به‌ نظام هستند، گفت: در چنین شرایطی باید داشته‌های خودمان را به مردم بگوییم و عملکرد 40 ساله خود را تبیین کنیم، اما با کمال تأسف بسیاری از مدیران ما متوجه شرایط نیستند و احساس درد نمی‌کنند که باید بیایند از ابزار رسانه استفاده کرده و کارهایی را که انجام‌شده به مردم بگویند، نمی‌گوییم مشکلی نیست اما باید شرایط را به‌درستی برای مردم تبیین کرد.

انتهای پیام/60025/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول