اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت آب و فاضلاب استان قم اعلام کرد

قطع جریان آب انتقالی از سرشاخه‌های دز به قم/ جای نگرانی نیست؛ آب از منابع دیگر تامین می‌شود

شرکت آب و فاضلاب استان قم در اطلاعیه‌ای از قطع جریان آب انتقالی از سرشاخه‌های دز به قم خبر داد و علت آن را اتصال خط لوله اصلی انتقال آب سد کوچری به تصفیه خانه آب جدیدالاحداث قم اعلام کرد.

قطع جریان آب انتقالی از سرشاخه‌های دز به قم/ جای نگرانی نیست؛ آب از منابع دیگر تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان قم آمده است: با توجه به اینکه شرکت آب منطقه‌ای استان در نظر دارد نسبت به اتصال خط لوله اصلی انتقال آب سد کوچری به تصفیه‌خانه آب جدیدالاحداث اقدام کند، جریان آب سرشاخه‌های دز از صبح فردا سه‌شنبه مورخ 97/11/02 (دوم بهمن ماه) به مدت یک هفته قطع خواهد شد که به علت تامین آب مورد نیاز از منابع دیگر، کیفیت آب شهرهای قم، سلفچگان، قنوات، کهک و روستاهای بهره‌مند از این خط کاهش می‌یابد. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان تمهیدات لازم برای تامین آب بهداشتی مردم عزیز از سایر منابع را فراهم ساخته و هیچگونه نگرانی بابت تامین آب وجود ندارد. 

همچنین در این اطلاعیه ضمن اینکه از شهروندان درخواست شده است صرفاً برای شرب ذخیره مناسب را فراهم سازند، تصریح شده است: انشعابات آب شیرین کن و آبسارهای موجود در سطح شهر کماکان فعال بوده و امکان تامین آب شرب را دارند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول