اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

گوشی گالکسی اس 10 با یک ترابایت حافظه عرضه می شود

در ماه‌های اخیر اخبار متنوعی در مورد عرضه گوشی گالکسی اس 10 منتشر شده و خبر جدید امکان عرضه گوشی یادشده با حافظه یک ترابایتی است.

گوشی گالکسی اس 10 با یک ترابایت حافظه عرضه می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از بی جی آر، این گوشی نسل چهارم که در اوائل بهار در دسترس علاقمندان قرار می گیرد، دارای دوربین هایی با چند لزن و همین طور حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است.

 

قرار است این گوشی در دو مدل عرضه شود که یکی با شبکه های نسل چهارم و دیگری با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارند. البته گوشی یادشده بسیار گران قیمت هم خواهد بود که البته قیمت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

برخی منابع مطلع از عرضه این گوشی در سه مدل خبر می دهند که عبارت است از Galaxy S10 Lite با نمایشگر 5.8 اینچی، Galaxy S10 با نمایشگر 6.1 اینچی و Galaxy S10+ با نمایشگر 6.4 اینچی.

گوشی اول دارای نمایشگر تخت بوده و مدل های دیگر نمایشگرهای فراگیر خمیده خواهند داشت. احتمالا حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تنها در مدل لایت وجود خواهد داشت. دو گوشی لایت و اس 10 نیز دارای یک دوربین سلفی خواهند بود و گالکسی اس 10 پلاس دارای دوربین سلفی با لنز دوگانه خواهد بود.

گوشی های یادشده در سه رنگ سیاه، سفید و سبز عرضه می شوند و قیمت گران ترین مدل آنها یعنی گالکسی اس 10 پلاس با 12 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه 1819 دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول