اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

هم اکنون:

اجلاس هم‌اندیشی مساجد؛ پایگاه اخوت اسلامی در بندرعباس درحال برگزاری است

اجلاس هم‌اندیشی مساجد؛ پایگاه اخوت اسلامی، صبح امروز با حضور اندیشمندان جهان اسلام از کشورهای مختلف در بندرعباس درحال برگزاری است.

اجلاس هم‌اندیشی مساجد؛ پایگاه اخوت اسلامی در بندرعباس درحال برگزاری است

‎به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‎رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ابتدای این اجلاس که صبح امروز در سالن کنفرانس جهاد کشاورزی درحال برگزاری است، اظهار داشت: مفتخریم در هرمزگان و شهر بندرعباس میزبان برادران مسلمان‌مان از کشورهای مختلف از جمله کشورهای آرژانتین، الجزایر، آلمان، نیجریه ، ماداگاسکار، اکوادور، کنگو، عربستان، پاکستان و ونزوئلا هستیم.

‎وی ادامه داد: اگر چه مرزهای جغرافیایی و سیاسی باعث تمایز ما از یکدیگر شده است اما دین اسلام و این رشته وحدت ما را به هم متصل کرده است و امیدواریم این نشست موجب وحدت بیشتر و نزدیک تر از قبل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به نقش‌محوری نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در استان هرمزگان از وجود آیت الله نعیم آبادی بهره می‌بریم که خود پرچمدار ساخت مسجد است و موجب شده که نگاه مردم به مسجد تغییر کند.

کمالی بیان داشت: مسجد از قدیم الایام جایگاه وحدت و پناهگاه درماندگان و در عین حال دارالعلم بوده است و خواهد بود، 

وی اضافه کرد: هدف نشست تقویت وحدت است و امیدواریم هنگامی که برادران ما به کشورشان بر می‌گردند پیام خوبی از کشور ما به مردمان‌شان منتقل کنند.

گفتنی است، اجلاس هم‌اندیشی مساجد؛ پایگاه اخوت اسلامی با حضور اندیشمندان جهان اسلام از کشورهای مختلف در بندرعباس درحال برگزاری است.

انتهای پیام/88045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول