اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

همزمان با سراسر کشور

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 در کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای کالا و خدمات در ایام پایانی سال، طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز شد.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 در کردستان

فرزاد سردارزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت خریدهای نوروزی و انجام سفرهای زیارتی،  سیاحتی و ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تامین و توزیع، ارائه خدمات و قیمت کالا و خدمات در ایام پایان سال در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، تمرکز بیشتری را بر سطح بازار خواهیم داشت.

وی خاطر نشان ساخت: این سازمان با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی با تمام توان اقدامات قانونی را بعمل خواهد آورد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 98 همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه سالجاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 98 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه که طرح نظارتی ویژه نوروز 98 در دو بخش مهم کالا و خدمات اجرا می‌شود گفت: عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات (شیر، ماست، پنیر، کره بسته‌بندی)،  گوشت قرمز، شکر، گوشت مرغ، برنج، تخم‌مرغ ، میوه (سیب، پرتقال و...)، قند، روغن‌نباتی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و... است.

سردارزاده ادامه داد: عرصه فعالیت در بخش خدماتی شامل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول