اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

امام جمعه موقت پیرانشهر:

دشمن‌شناسی از ثمرات انقلاب اسلامی بوده است

امام جمعه موقت پیرانشهر با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی سبب دشمن‌شناسی ملت ایران شد گفت: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران دوست و دشمن خود را شناخته و فریب دشمن را نمی‌خورد.

دشمن‌شناسی از ثمرات انقلاب اسلامی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا ابراهیم سرخابی امروز در آیین نماز جمعه پیرانشهر با اشاره به اثرات گناه و معصیت در جامعه اظهار کرد: گناه، اثرات فراوانی بر فرد و جامعه داشته و در قرآن کریم و در آیات متعددی نیز بر آن اشاره شده است و در این رابطه، قوم نوح و ثمود به علت گناه با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی به همراه داشته برای مثال کشورمان در زمینه علمی و فناوری به پیشرفت‌های فراوانی دست یافت و هویت کشورمان نیز که در زمان طاغوت از بین رفته بود احیاء شد.

امام جمعه موقت پیرانشهر تصریح کرد: به برکت پیروری انقلاب اسلامی، کشورمان در دنیا صاحب عزت شد چون به هیچ کدام از ابرقدرت‌های شرق و غرب وابسته و متکی نبود و هم اکنون پس از 40 سال نیز، این استقلال را حفظ کرده است.

وی گفت: همچنین به برکت انقلاب اسلامی، جوانان در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری کرده و انس و الفت نیز در میان توده‌های مردم به وجود آمد و هم‌اکنون همانند رنگین‌کمان با یکدیگر پیوند دارند و زیر پرچم«لا اله الا الله» با هم زندگی می‌کنند.

سرخابی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی سبب دشمن‌شناسی ملت ایران شد اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران دوست و دشمن خود را شناخته و فریب دشمن را نمی‌خورد.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول