اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس شورای قضایی استان زنجان:

نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در زنجان باشد

رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان زنجان باشد.

نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در زنجان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان که با حضور حجت‌الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و اعضای شورای قضایی استان در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاونین اظهار کرد: جلسات شورای قضایی استان بصورت منظم هر ماه با حضور همه اعضا برگزار می‌شود که در این راستا تعامل و همکاری میان مسؤولین دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌ها و انجام مأموریت‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به این موضوع که با برنامه‌ریزی انجام شده در استان برای کاهش آمار جمعیت زندانیان خصوصا زندانیان مالی و مهریه در چهار ماه گذشته توفیقات بسیار خوبی داشتیم، افزود: برای رسیدن به این اهداف و سیاست‌ها، نیاز به تلاش مضاعف می‌باشد.
وی تأکید کرد: نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان باشد، چرا که در مجموعه دستگاه قضایی استان باید با تعامل، همفکری و هم‌افزایی همه مجموعه‌ها  برای پیشبرد سیاست‌های قوه قضائیه در استان تلاش شود و نگاه ما به همه سازمان‌ها، نگاه حمایتی است.
این مقام عالی قضایی در ادامه ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان  خاطر نشان کرد: مأموریت سازمان قضایی نیروهای مسلح باید با نگاه پیشگیرانه باشد و در این راستا با اقتدار و با رعایت قوانین انجام وظیفه کند.

در این جلسه حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی استان گفت: شورای قضایی استان‌ها مجسم شورای قضایی قوه قضاییه است، چرا که تصمیمات این شوراها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها بسیار مهم است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: در اسلام فصل الخطاب قوه قضاییه و به عبارتی قضات هستند و کار قضاوت سختی خودش را دارد، لذا دشمنان با تمام قوا با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف این قوه هستند که بایستی  هوشیار باشیم. 
وی استقامت در دین، راه صحیح و خارج نشدن از مسیر درست را امری مهم در اصلاح امور و اجرای عدالت برشمرد و افزود: کار قضاوت شوخی نیست، بایستی با توکل بخدا که بهترین وکیل و نصیر است بدون ترس از چیزی به وظیفه قانونی  خود عمل کنیم.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول