اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

ادامه شکایات تجاوز جنسی «زنان اروپایی» از «خوانندگان آمریکایی»

«نِلی» خواننده سرشناس آمریکایی موسیقی رپ از دادگاه فدرال سَنت‌لوئیس متقاضی انفصال طرح دعوای زن بریتانیایی مبنی بر تجاوز جنسی پس از برگزاری کنسرتی در انگلستان شد.

ادامه شکایات تجاوز جنسی «زنان اروپایی» از «خوانندگان آمریکایی»

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن تایمز، «نِلی» خواننده سرشناس آمریکایی موسیقی رپ از دادگاه فدرال سَنت‌لوئیس متقاضی انفصال طرح دعوای زن بریتانیایی مبنی بر تجاوز جنسی پس از برگزاری کنسرتی در انگلستان شد.

طرح دعوای این زن بریتانیایی در ماه نوامبر ثبت شد. این زن، نلی که نام واقعی او «کورنل هاینز جونیور» است به تجاوز به وی در ماه دسامبر ۲۰۱۷ متهم کرده است. نام این زن در این پرونده «جِین دو» عنوان شده است.

نلی از جنبه جنایی متهم شناخته نشده و این اتهامات را نیز رد کرده است. «اسکات روزِنبلوم» وکیل این خواننده جوابیه‌ای در پاسخ به طرح دعوای این زن در روز پنج‌شنبه نوشته و در آن خواستار پایان گمنامی این زن شده است.

این دومین پرونده  با این موضوع است که بر علیه این خواننده اقامه دعوی شده است. نلی در ماه سپتامبر با اتهامی از جانب یک زن که او را به تجاوز در اتوبوس تور کنسرت‌هایش در حومه شهر سیاتل مواجه شد. در ان پرونده، قاضی به دلیل عدم همکاری شاکی، اتهام علیه این خواننده را منتفی اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول