اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج روز اول مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور/ هرمزگان با بُرد شروع کرد

مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور در بندرعباس در روز اول با برد قاطع تهران و پیروزی هرمزگان بر گیلان آغاز شد.

نتایج روز اول مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور/ هرمزگان با بُرد شروع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در رقابت‌های روز اول مسابقات دانش‌آموزی کشور که با انجام هشت دیدار برگزار شد، تیم استان تهران توانست در یک دیدار پرگل با نتیجه ۴ بر یک از سد لرستان بگذرد و البرز هم با یک گل، نتیجه را به بوشهر واگذار کرد.

دیدار دو تیم مرکزی و اردبیل با نتیجه یک بر یک تمام شد و توابع تهران هم با یک گل از سد خراسان گذشت و خراسان شمالی هم ۲ بر صفر خراسان جنوبی را از پیش رو برداشت .

در دیگر دیدارهای انجام شده،  آذربایجان شرقی در یک دیدار پرگل که ۶ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد توانست با نتیجه چهار بر دو از سد همدان بگذرد و اصفهان و مازندران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 در دیداری که دانش آموزان هرمزگانی مقابل گیلان قرار گرفتند، در یک دیدار سخت و نفس‌گیر میزبان مسابقات توانست در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد گیلان بگذرد تا مسابقات را با کسب سه امتیاز شیرین آغاز کرده باشد.

این مسابقات به مدت یک هفته و به میزبانی شهر بندرعباس در حال برگزاری است و ورزشگاههای تختی، خلیج فارس، اروند و توانیر محل برگزاری مسابقات هستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول