اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

استاندار اردبیل:

راه ارتباطی هشجین و روستا‌های تابعه در سال ۹۸ تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ۱۳ کیلومتر از راه ارتباطی شهر هشجین خلخال در سال ۹۸ با اعتبارات استانی تعریض و تکمیل می‌شود.

راه ارتباطی هشجین و روستا‌های تابعه در سال ۹۸ تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه شورای اداری بخش خوروش رستم اظهار کرد: از اعتبارات استانی و ملی راه‌های روستایی تعمیر می‌شود و نقاطی که به اعتبار بیشتری نیاز دارند اعتبار آن‌ها از محل سفر ریاست جمهوری تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت تکمیل راه‌های ارتباطی شهر هشجین و روستای تابعه دسترسی به مراکز شهر‌های بزرگ راحت‌تر می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این راه‌ها که هم اکنون توسط پیمانکار طرح‌های راه‌سازی در حال اجرا است، شهر هشجین و روستا‌های تابعه با استفاده از این راه اصلی، ایمن و راحت به مرکز استان و تهران دسترسی خواهند داشت.

استاندار اردبیل گفت: برای حضور در شهرستان‌ها و مراکز بخش‌های استان به‌صورت هر ۴۵ روز یک بار جلسات اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده و همراه مدیران کل مرتبط با مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهنام جو بیان کرد: پایان کار مطالعات ۱۱ هزار هکتار از اراضی بخش خورش رستم برای اجرای طرح‌های بزرگ آبخیزداری با هدف تغذیه آب سفره‌های زیر زمینی و مقابله با پدیده سیلاب در دره‌ها و مسیل‌های طبیعی آب‌های روان انجام شده است.

وی افزود: ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی با مطالعاتی که انجام شده، آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و کشاورزانی که طرح‌های دارای توجیه اقتصادی دارند، است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسؤولان شهرستان و شورای بخش و روستا با همدلی و وفاق در رابطه با تعریض راه هشجین تلاش کنند، افزود: مشکلات موجود در رابطه با معارض این راه‌ها تا جلسه آینده باید احصا و مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

بهنام جو تصریح کرد: در رابطه با تامین آب شرب روستا‌ها نیز باید کارشناسان متولی، اطلاعات را جمع آوری کرده و در رابطه با میزان اعتبار لازم تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: پیمانکار ناحیه صنعتی مشخص شده و باید سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی را جهت آغاز عملیات احداث واحد‌های تولیدی دعوت کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه از لحاظ گردشگری منطقه خلخال پتانسیل زیادی دارد بیان داشت: این منطقه همیشه مورد توجه قرار گرفته و مطمئنا با تکمیل راه اصلی کلور_درام گشایش دیگری از باب اقتصادی و گردشگری در این شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/3463/526

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول