اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

برگزاری یادواره شهدای فجرآفرین و 520 شهید گنبدکاووس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از برگزاری مراسم یادواره شهدای فجرآفرین و 520 شهید گرانقدر شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای فجرآفرین و 520 شهید گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام علی فتحی شامگاه دوشنبه در جمع روسای کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه فعالیت‌های ما در سال جاری به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب از ماه‌ها پیش آغاز شده است، اظهار کرد: ستادی در سطح شهرستان با عنوان ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی در ابتدای سال جاری تشکیل شد که ستاد دهه فجر نیز ذیل آن تعریف شد.

وی با بیان اینکه برخی ادارات به موقع و در حد انتظار وارد میدان عمل نشدند، افزود: انتظار ما از همه ادارات و نهادها در کمیته‌های مختلف ستاد جدی گرفتن برنامه‌های دهه فجر امسال با توجه به حساسیت‌های بسیار بالای سال جاری به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

*در دهه فجر سال جاری 140 برنامه محوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه همه ما باید دست در دست هم داده و به کوری دشمنان انقلاب، جشن 40 سالگی پیروزی انقلابمان را باشکوه برگزار کنیم، اضافه کرد: در دهه فجر سال جاری 140 برنامه محوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به صورت شاخص برگزار خواهند شد.

فتحی با تاکید بر اینکه حضور مدیران ادارات و نهادها در مراسمات دهه فجر می‌تواند به مردم نیز انگیزه و امید تزریق کند، ادامه داد: مردم ما همیشه از مدیران جلوتر بوده‌اند و در همه صحنه‌ها حاضر هستند و تقاضای من این است که کاری کنید تا از مردم در عرض ارادت به انقلاب اسلامی عقب نمانید.

وی با اشاره به اینکه در این دهه همه نیروهای انقلاب اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب، اقوام و مذاهب مختلف و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی متفاوت با کنار گذاشتن سلیقه‌ها برای اعتلای انقلاب وارد صحنه شوند، گفت: انتظار ما این است که همه در بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با برگزاری و شرکت در برنامه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از راه‌اندازی گروهی در شبکه‌های مجازی با حضور مدیران ادارات شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این گروه به منظور هماهنگی بیشتر و همچنین ارائه گزارشات برنامه‌های ادارات در ایام‌الله دهه فجر به دبیرخانه ستاد راه‌اندازی شده است.

*برگزاری یادواره شهدای فجرآفرین شامگاه 21 بهمن در مسجد قائمیه شهر گنبدکاووس

فتحی از برگزاری یادواره شهدای فجرآفرین شهرستان گنبدکاووس در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این مراسم به احتمال بسیار زیاد در شامگاه 21 بهمن در مسجد قائمیه شهرستان به مدیریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همکاری ادارات و نهادهای دیگر برگزار خواهد شد.

وی زمان اجرای برنامه نورافشانی در شهرستان گنبدکاووس را روز دوشنبه 22 یهمن ماه در ساعت 19 عصر عنوان کرد و افزود: در مراکز استان‌ها مدیریت این موضوع با ستاد مشترک نیروهای مسلح و در شهرستان‌ها با منطقه انتظامی شهرستان است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول