اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

افزایش ۷ میلیاردی مبلغ وثیقه

متهمان بانک سرمایه راهی زندان شدند

متهمان بانک سرمایه با نظر قاضی شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و افزایش ۷ میلیاردی رقم وثیقه صادر شده راهی زندان شدند.

متهمان بانک سرمایه راهی زندان شدند

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، سه متهم پرونده بانک سرمایه با نظر قاضی مسعودی مقام روانه زندان شدند.

این متهمان پیش از این با قرار وثیقه آزاد بودند؛ اما امروز و بعد از برگزاری دادگاه قرار وثیقه آنها تشدید شد و روانه زندان شدند.

قاضی مسعودی مقام در پاسخ به این سوال که شما گفتید با خت جلسه دادگاه قرار قبلی صادر شده تشدید می‌شود گفت: بعد از برگزاری ۴ جلسه از کار رسیدگی به پرونده و توجه اتهام و عدم تناسب قرار وثیقه صادره و بیم فرار و مخفی شدن متهمین تصمیم هیات رئیس دادگاه بر این شد که قراره صادره افزایش پیدا کند.

وی افزود: آقایان از آنجا که قرار را در حال حاضر تودیع نکردند و اعتراضی هم نداشتند روانه زندان می‌شوند تا انشاالله تصمیم مقتضی در این خصوص در آتی گرفته شود

مسعودی مقام درباره اینکه وثیقه قبلی چقدر بوده است گفت: وثیقه قبلی ۳ میلیارد تومان بود و وثیقه فعلی ده میلیارد تومان است.

قاضی دادگاه گفت: اگر بانک سرمایه در جسات دادگاه مطالبه ضرر و زیان  تقدیم دادگاه می‌کرد قطعا قرار تأمین کیفری صادر شده برای آقایان از تناسب بیشتری برخوردار بود ولی چون خواهان مطالبات مالی نبودند ما براساس مجازات پیش بینی شده در قانون رأی صادر می‌کنیم.

وی در پاسخ به زمان صدور رأی گفت: ان‌شاالله به زودی و بعد از آنکه وکلا در فرجه داده شده لوایح و مستندات خود را بیاورندسعی می‌کنیم در حیطه مهلت قانونی رأی را صادر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول