اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

موانع و بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاران کرمانشاه رفع شود

استاندار کرمانشاه گفت: رفع موانع بروکراسی و تسریع در پاسخگویی در بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران باید از اولویت‌های نظام اداری استان باشد.

موانع و بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاران کرمانشاه رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه صبح امروز از داره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید ضمن شنیدن درخواست‌ها و صدای مراجعان مردمی با مدیران و کارشناسان این اداره‌کل به گفت‌وگو پرداخت.

بازوند در ادامه در نشست با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: تبلور زحمات و خدمات کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال محسوس است، از تلاش‌های مدیرکل سابق (یاوری) و مدیرکل فعلی (عزیزی) صمیمانه سپاسگزارم.  

استاندار کرمانشاه ادامه داد: نرخ بیکاری استان در بدو ورود من به استان آزاردهنده و رو به افزایش بود، اما در یک‌سال اخیر باوجود مشکلات ناشی از زلزله، توانسته‌ایم رشد نرخ بیکاری را متوقف کنیم و امیدواریم با حرکت و همراهی مردم و عمل به سند اشتغال استان، از پایان امسال سیر نزولی در نرخ بیکاری داشته باشیم و این مهم، دست‌یافتنی و میسر است.

وی ادامه داد: اگر به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت به خوبی عمل شود و مردم مثل همیشه پای کار باشند، از تنگنای تحریم‌های اقتصادی به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: «اشتغال» اساسا باید توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به وجود بیاید و ما مسؤولان باید در این میان نقش تسهیل‌گر داشته باشند و موانع را از مسیر سرمایه‌گذاران برداریم، رفع موانع بروکراسی و تسریع در پاسخگویی در بررسی درخواست‌های سرمایه‌گذاران باید از اولویت‌های نظام اداری ما باشد.

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی دشمنان با توپ‌خانه جنگ روانی و فرهنگی علیه ملت ایران راه‌اندازی شده است تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام سبب دلسردی ملت شوند، اما اساس موضوع این است که اقتدار ملت و نظام ایران برای دشمنان ما آزاردهنده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول