اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

استاندار تهران:

مسکن مهر با توان شرکت‌های داخلی به اتمام می‌رسد

استاندار تهران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های وزارت راه‌وشهرسازی سرعت بخشیدن به پروژه‌هایی است که دولت تعهد داده است، تصریح کرد: مسکن مهر یکی از تعهدهای دولت است که با بهره‌گیری از توان شرکت‌های داخلی آن را به اتمام می‌رسانیم.

مسکن مهر با توان شرکت‌های داخلی به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرساخت‌های فازهای ۵ و ۹ جدید توسط شرکت راهسازی و عمران ایران اظهار داشت: سرمایه اجتماعی در جامعه کم شده و این  یکی از دلایلش بدقولی ما مسؤولان است.

وی با بیان اینکه قول‌های خود را براساس روزشمار وفا نکردیم، افزود: هرگاه بنابر دلایلی با چالش و موانعی مواجه شدیم باید با مردم درمیان بگذاریم.

استاندار تهران با بیان اینکه منویات رهبری و امام راحل در جهت تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی همواره امیدبخش و راهنمای جامعه بوده است، ادامه داد: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان امروز در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی قرار داریم. 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی سرعت بخشیدن به پروژه‌هایی است که دولت تعهد داده است، تصریح کرد: مسکن مهر یکی از تعهدهای دولت است که با بهره‌گیری از توان شرکت‌های داخلی آن را به اتمام می‌رسانیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه قرار است شرکت توسعه عمران ایران فازهای ۵ و ۹ را به سرعت به اتمام برساند، بیان داشت: شورای مسکن در برنامه زمانبندی شده شرایطی ایجاد کرد تا شرکت‌ها موظف به تکمیل خدمات شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول