اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان:

انفجار مهیب گاز در سمنان حادثه آفرید/ مصدوم به بیمارستان منتقل شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از انفجار مهیب گاز در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه مردی 50 ساله دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شد.

انفجار مهیب گاز در سمنان حادثه آفرید/ مصدوم به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، سعید اسماعیل‌پور اظهار کرد: انفجار منزل مسکونی امروز در بلوار قائم سمنان با حضور تیم‌های اعزامی آتش‌نشانی سمنان امدادرسانی و مهار شد.

وی به علت اهمیت حادثه، از اعزام دو دستگاه خودرو به همراه 6 نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به این حادثه خبر داد و افزود: علت اصلی بروز این حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان عنوان کرد: حادثه انفجار و آتش‌سوزی بلوار قائم صبح امروز به سامانه 125 اعلام شد و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه عملیات را آغاز کردند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه مأموران اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل مشاهده کردند که یک واحد مسکونی به علت نامعلومی دچار انفجار و هم‌زمان طعمه حریق شده است، اضافه کرد: این حادثه باعث شکسته شدن درب‌ها، پنجره‌ها و شیشه‌ها و به دلیل موج انفجار به خیابان پرتاب و منجر به خسارت به خودروها و ... شده است.

وی ادامه داد: این حادثه خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است که نیروها بلافاصله به دو تیم عملیاتی تقسیم‌ شدند؛ گروه نخست با قطع برق و گاز محل حادثه را ایمن کردند و گروه دوم نیز خود را به محل حادثه رساندند و وارد عملیات شدند و حریق را به‌طور کامل مهار کردند و بعد از لکه‌گیری و تهیه گزارش و دادن توصیه‌های لازم به عملیات خود پایان دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه مردی حدود 50 ساله دچار سوختگی و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به بیمارستان اعزام شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول