اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است / ایران اسلامی نقش برجسته‌ای را در جهان ایفا می‌کند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه اسرائیل در حال غرق شدن است گفت: ایران اسلامی در بدترین شرایط به پیش رفته و با عبور از مشکلات فعلی و مقابله با مانع‌تراشی‌های استکبار نقش برجسته‌ای در جهان ایفا می‌کند.

رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است / ایران اسلامی نقش برجسته‌ای را در جهان ایفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر ابوشریف امشب در مراسم گرامیداشت دهه فجر فاطمی در مسجد قبا شهر همدان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک مناسبت بسیار مهم برای ماست اظهار کرد: متأسفانه برخی ارزش و قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند در حالی که باید شکرگزار 40 سالگی انقلاب و دستاوردهای بسیار این نعمت الهی باشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم تأثیر عمیق انقلاب اسلامی ایران را درک نمی‌کنند افزود: وقتی انقلاب اسلامی موفق شد به عنوان یک فلسطینی تأثیرات این انقلاب را دیدم به ویژه اینکه غرب‌زدگی از مدت‌ها قبل آغاز شده بود تا مردم را از ارزش‌های اسلامی دور کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه عمده جریانات در فلسطین دور از اسلام بودند تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک اتفاق عظیم بود که این رویه را بر هم ریخت و باعث شد مردم فلسطین به سمت اسلام و انقلاب اسلامی روی آورند.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ جهانی اول جهان عربی و اسلامی به دو بخش تقسیم شد ادامه داد: به عنوان مثال سرزمین شام به فلسطین، لبنان و سوریه و عراق تقسیم شد، در حالی که قبلا اینها یکی بودند، اما پس از جنگ بین کشورهای مستکبر تقسیم شدند و حکام دستورات خارجی‌ها را دریافت و اجرا می‌کردند.

ابوشریف با بیان اینکه شاه تحت امر سفارتخانه‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود و استقلالی نداشت خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانست سیاست مستقلی را برای خود در پیش بگیرد اگرچه دشواری‌های بسیاری برای آن ایجاد شد تا او را از اهداف خود دور کند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را علیه انقلاب اسلامی به کار بردند گفت: تلاش بسیاری با جنگ تبلیغاتی علیه ایران اسلامی انجام شد تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند اما این مردم بودند که دستاوردهای بسیاری به دست آورد و ارتباطات بسیاری را برقرار کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه سیاسی است اظهار کرد: ایران از کشورهای قدرتمند در منطقه است، آمریکا 7 هزار میلیارد دلار هزینه کرد اما در نهایت ایران بود که در عراق و سوریه پیروز شد؛ همه این‌ها نشان از قدرت سیاسی رهبر ایران دارد.

وی با بیان اینکه ایران در مقابل کشورهای قدرتمند خارجی ایستاد افزود: این کشور مستقل توانست در مذاکره با قدرت‌های خارجی بدون کمک و اتکا به کشور دیگری حاضر و پیروز شود.

ابوشریف با اشاره به اینکه اگر به بقیه کشورهای منطقه نگاه کنیم می‌بینیم بسیاری از آن‌ها تسلیم غرب شدند تصریح کرد: در گذشته ایران و مصر شرایط برابری داشتند اما امروز وزنه ایران و وزنه مصر یا امکانات علمی ایران با مصر قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه تفاوت بسیاری در ایران و مصر است ادامه داد: در مصر گفتند که جنگ با اسرائیل تمام شود و آنها هم این کار را کردند، اما امروز ببینید ایران در چه جایگاهی است و مصر کجا قرار دارد؟

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: ایران با وجود همه مشکلاتی که برایش ایجاد کردند در منطقه به کشور شماره یک تبدیل شد اگرچه می‌توان امروز در همه دنیا ایران را کشور شماره یک خواند.

وی با اشاره به اینکه فقط ایران جرأت کرد در مقابل اسرائیل بایستد، اظهار کرد: این غده سرطانی باید از بین برود، همانطور که یکی از اعضای کنگره آمریکا کتابی نوشت که چه کسی جرأت حرف زدن به یهودیان را دارد و پاسخ داد رئیس جمهور آمریکا هم جرأت حرف زدن علیه یهودیان را ندارد حتی در فرانسه نیز افراد بسیاری به خاطر اظهار نظر علیه اسرائیل محاکمه شدند، تنها ایران بود که برابر اسرائیل و نقشه‌هایش ایستاد و موفق بود.

ابوشریف با بیان اینکه امروز بسیاری از نویسندگان سرشناس دنیا حتی اسرائیلی‌ها می‌گویند که اسرائیل در خطر است اظهار کرد: حتی یک مورخ اسرائیلی گفت که این رژیم تا 30 الی 40 سال آینده از بین می‌رود چرا که مانند شهرکی است که پایه ندارد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در حال غرق شدن است افزود: ایران اسلامی در بدترین شرایط به پیش رفته و با عبور از مشکلات فعلی و مقابله با مانع‌تراشی‌های استکبار نقش برجسته‌ای در جهان ایفا می‌کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه بنا بر وعده خداوند در قرآن کریم یهودیان موفق نخواهند شد و پیروزی از آن مسلمانان است تصریح کرد: این وعده الهی به دست جمهوری اسلامی و به دست چنین مردمی و مردانی چون سردار سلیمانی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مقاومت بر صهیونیست پیروز می‌شوند ادامه داد: خداوند متعال با پیروزی انقلاب زمینه پیروزهای آینده عدالت را فراهم کرد.

ابوشریف با بیان اینکه ایران اسلامی پایگاه سیاسی و تمدنی اسلامی خواهد شد خاطرنشان کرد: مردم بسیار تلاش کردند که به این دستاوردها برسند و در ادامه نیز موفق خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه خداوند وعده داده که ایمان‌آورندگان با صبر پیروز می‌شوند گفت: مرحله آینده برای جمهوری اسلامی اصلاح نقاط ضعف گذشته است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: وقتی مشکلات داخلی اقتصادی دامن‌گیر جمهوری اسلامی بود مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه دوستداران حکومت باید الگوی ولایت فقیه را به جهان ارائه دهند افزود: باید از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرد و به خوبی در میان مردم این نوع شیوه حکومت را در جامعه و مردم تبیین کرد.

ابوشریف تصریح کرد: انقلاب اسلامی امید امت اسلامی در زمینه استقلال، آزادی و ایجاد تمدن اسلامی واقعی و به دور از شبهاتی که غرب بر اسلام وارد کرده، است.

وی در پایان از جانب خود و جهاد اسلامی فلسطین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت.

انتهای پیام/89040/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول