اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نماینده مردم ملایر در خانه ملت:

توطئه‌ها مانع از حركت انقلاب اسلامی نخواهد شد/ مسؤولان به خاطر کم‌کاری‌‌ها عذرخواهی کنند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه انقلاب اسلامی ایران با وجود همه مشکلات در مسیر اصلی خود پيش می‌رود گفت: مسؤولان نيز بايد به سهم خودشان از مردم به خاطر مشکلات و کم‌کاری‌ها عذرخواهی کنند.

توطئه‌ها مانع از حركت انقلاب اسلامی نخواهد شد/ مسؤولان به خاطر کم‌کاری‌‌ها عذرخواهی کنند

محمد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بنده در زمان پیروزی انقلاب اسلامی دانشجوی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بودم و کاملاً فضای پلیسی و امنیتی آن زمان را درک کرده‌ام اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جلسات انجمن اسلامی را در کوه برگزار می‌کردیم، با پیروزی انقلاب، دانشجویان و اقشار مردم فرصت یافتند تا نظرات خود را بیان کنند و استقلال کشور از بیگانه حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب مناظرات تلویزیونی با حضور تفکرات مختلف در جامعه برگزار شد تصریح کرد: شهید بهشتی از جبهه اسلام با رهبران گروه‌های دیگر به مناظره می‌نشست تا آن جا که همه سخنان خود را مطرح می‌کردند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه دشمن از همان ابتدا به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی بود، گریزی به توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ، ترور، تحریم و مانع‌تراشی در خدمت‌رسانی به مردم زد و ادامه داد: این  توطئه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه این حرکت بزرگ مردمی به رهبری امام خمینی(ره) انجام شد و اجازه نداد که مردم طعم شیرین خدمت را به طور کامل بچشند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان نیز باید به سهم خودشان از مردم به خاطر مشکلات و کم‌کاری‌ها عذرخواهی کنند خاطرنشان کرد: مردم هر آنچه داشتند برای انقلاب و نظام به میدان آوردند و باید امروز مسؤولان و ما پاسخگوی مشکلات در راه تأمین نیازها باشیم.

کاظمی گفت: امیدواریم که هر روز بیش از گذشته در راه حل مشکلات مردم گام برداشته شود و برای همیشه به آنها پایان دهیم.

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم و در راه اهداف انقلاب حرکت می‌کنیم اظهار کرد: با وجود تلاش مستمر دشمن برای اخلال در خدمت‌رسانی به مردم انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری به دنبال داشته که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/89033/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول