اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نماینده گنبدکاووس در مجلس:

انتظار مردم گنبدکاووس در سفر رئیس جمهور برآورده نشد/ جاده نفت و دانشکده علوم پزشکی مطالبه اصلی گنبدی‌ها

نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ما انتظار داشتند تا به تناسب ظرفیت این شهرستان مصوبات خوبی در سفر رئیس جمهور به گلستان صورت بگیرد، گفت: مطالبات اصلی آنها یعنی دانشکده علوم پزشکی و جاده نفت برآورده نشد.

انتظار مردم گنبدکاووس در سفر رئیس جمهور برآورده نشد/ جاده نفت و دانشکده علوم پزشکی مطالبه اصلی گنبدی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، قره‌جه طیار بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نمونه برکات انقلاب اسلامی را می‌توان به صورت ملموس در همین گنبدکاووس و استان گلستان دید، اظهار کرد: هرچند گنبدکاووس با توجه به پتانسیل خود می‌تواند بیش از این‌ها آباد شود ولی یادمان نرود حتی یک دهم این توسعه و آبادانی نیز قبل از انقلاب در گنبدکاووس ایجاد نشده بود.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به کوری چشم دشمنان جشن‌های انقلاب را با عزت و شکوه خاصی برگزار کنیم، افزود: هرچه حضور مردم و مدیران در این مراسمات باشکوه‌تر باشد دشمن بیش از گذشته متوجه می‌شود که دیگر دوران آنها به پایان رسیده است.

* گنبدکاووس متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود به جایگاه واقعی‌اش نرسیده است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرستان ما متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود به جایگاه واقعی‌اش نرسیده است، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان گلستان نیز مردم ما انتظار بیشتری از هیئت دولت داشتند تا عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود اما متاسفانه اینگونه نشد.

طیار با اشاره به اینکه اعتباراتی حدود 120 میلیارد تومان به صورت مستقیم برای گنبدکاووس در این سفر در نظر گرفته شد، اضافه کرد: 20 میلیارد برای خانه ژیمناستیک، 20 میلیارد مجتمع ورزشی، 6 میلیارد تکمیل دانشکده علوم پایه دانشگاه، 7 میلیارد موزه بزرگ گنبدکاووس، 6 میلیارد فاز دوم استادیوم ورزشی آزادی، 30 میلیارد دستگاه ایکس‌ری پایانه مرزی و 30 میلیارد نیز برای تجهیز قرنطینه دامی در نظر گرفته شده است.

* نگاه به گنبدکاووس باید نگاه ویژه‌تر و متناسب با ظرفیت‌های آن باشد

وی عدم توجه به مطالبه اصلی مردم گنبدکاووس یعنی تکمیل جاده نفت و ایجاد دانشکده علوم پزشکی را مهم‌ترین گلایه مردم از این سفر دانست و گفت: ما از زحمات مدیران و مسوولان استانی و کشوری تشکر می‌کنیم اما معتقدیم نگاه به گنبدکاووس باید نگاه ویژه‌تر و متناسب با ظرفیت‌های آن باشد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز از استاندار گلستان مجددا می‌خواهیم که با تلاش بیشتری برای به فرجام رساندن ایجاد دانشکده علوم پزشکی و جاده نفت اقدام کند، تصریح کرد: مردم گنبدکاووس منتظرند تا در 40 سالگی انقلاب کامشان با تصویب و به نتیجه رسیدن این دو پروژه شیرین‌تر از قبل شود.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول