اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس اتاق اصناف اصفهان:

بازار گوشت به آرامش رسید/ آمادگی اصناف اصفهان برای توزیع گوشت وارداتی

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان گفت: قیمت گوشت در چند روزی به دلیل افزایش قاچاق دام به خارج از کشور افزایش یافته بود اما با تزریق گوشت سرد و گرم به بازار، این هیجانات تا حدی کنترل شد و بازار به آرامش رسید.

بازار گوشت به آرامش رسید/ آمادگی اصناف اصفهان برای توزیع گوشت وارداتی

رسول جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت بازار گوشت و تغییرات قیمتی آن طی روزهای اخیر اظهار کرد: قیمت گوشت در چند روزی به دلیل افزایش قاچاق دام به خارج از کشور افزایش یافته بود اما با تزریق گوشت سرد و گرم به بازار، این هیجانات تا حدی کنترل شد و بازار به آرامش رسید.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر واردات گوشت منجمد و گوشت گرم از کشورهای همسایه از سوی دولت انجام شده و عرضه آن باعث شده تا شکاف به وجود آمده میان عرضه و تقاضا کاهش یابد.

وی همچنین تصریح کرد: قیمت گوشت حاصل عرضه و تقاضای داخلی نبوده بلکه به دلیل رونق قاچاق، قیمت‌ها در لب مرز تعیین شده و همین امر موجب شد تا قیمت داخلی نیز تحت تأثیر قرار گیرد.

جهانگیری یادآور شد: اصفهان کمبودی در حوزه گوشت ندارد اما قیمت‌ها بالاست و چنین قیمت‌هایی فراتر از توان خرید مردم است.

وی در خصوص اختصاص گوشت‌های گرم وارداتی به اصفهان اعلام داشت: اولویت دولت در توزیع گوشت، تهران بوده و هنوز عدد بالایی به اصفهان اختصاص نیافته است اما اصناف آمادگی خود را برای همکاری در توزیع از طریق قصابی‌ها و نظارت بر نحوه توزیع اعلام کرده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: هنوز عوامل واردکننده گوشت در استان اصفهان به طور کامل فعال نشده‌اند اما هماهنگی‌هایی با آنان صورت گرفته تا در صورت نیاز، گوشت گرم وارداتی بیشتری به این استان اختصاص یابد.

انتهای پیام/63062/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول