اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معاون عمرانی استاندار گلستان:

1830 میلیارد تومان دولت در بخش‌های مختلف گلستان هزینه می‌کند/ فرماندار کردکوی تمرکزش برای اجرای پروژه‌های گردشگری و کشاورزی باشد

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در سفر دو روز رئیس جمهور به استان گلستان قرار شد در دو سال آینده یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان دولت برای بخش‌های مختلف اعتبار هزینه کند.

1830 میلیارد تومان دولت در بخش‌های مختلف گلستان هزینه می‌کند/ فرماندار کردکوی تمرکزش برای اجرای پروژه‌های گردشگری و کشاورزی باشد

غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:

گردشگری و کشاورزی اولویت‌های توسعه کردکوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی فرمانداری کردکوی، محمد غراوی در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی ، تولیدی و اقتصادی شهرستان کردکوی اظهار کرد: امسال شعار ما در ایام دهه فجر «افتخار به گذشته و امید به آینده» است و با این شعار و اقدامات دهه مبارک فجر انتظار داریم امیدواری در مردم ما به وجود بیاید و مردم بدانند که مسئولان در تلاش هستند که خدماتی که نیاز جامعه است انجام دهند و اگر قصوری نیز دارند مسئولان از مردم عذرخواهی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در توسعه استان از راه، جاده، آب، برق، گاز و اینترنت نسبت به قبل از انقلاب که اتفاقی نیفتاده بود، اقدام ارزشمندی داشته است.
وی گفت: دشمن به دنبال این است که مردمی که پای نظام ایستادند به زانو در بیاورد و برای این جنگ و تحریم و ... ایجاد می‌کند و اگر سر سپرده استکبار باشیم با ما کاری نخواهند داشت.
غراوی تاکید کرد: در شرایطی هستیم که دشمن تحریم‌های ظالمانه را به ما وضع کرده و در تلاش هستند از طریق اقتصادی به مردم فشار بیاورند و امکان ندارد مردمی که ۴۰ سال برای این انقلاب خون دل خوردند راحت‌ تسلیم دشمن شوند.
وی به سفر هیئت دولت به استان گلستان اشاره کرد و گفت: در سفر دو روز رئیس جمهور برکات خوبی فراهم شد و توجه خوبی رئیس جمهور به استان گلستان داشتند و در دو سال آینده بنا شد یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان دولت برای بخش‌های مختلف اعتبار هزینه کند.

*  افتتاح پروژه‌های افتتاحی در گلستان بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد: اگر منابع در نظر گرفته شده از مصوبات دولت توزیع شود قطعا در توسعه استان شتاب بیشتری خواهیم دید و همچنین  ۲۲ هزار میلیارد تومان تعهدات بانکی در استان وجود دارد که باید به این میزان سرمایه‌گذاری اتفاق بیفتد که می‌تواند به رونق اقتصادی استان کمک کند و رشد اقتصادی استان با این تعهدات بیشتر شود.
وی تاکید کرد: در این ایام دهه فجر ۲ هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار 2 میلیارد و 98 میلیون تومان در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان متذکر شد: یک هزار و ۱۲۵ پروژه در بخش عمرانی و دولتی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان و یک هزار و ۸۳ طرح توسط بخش بانک‌ها و خصوصی با ۳۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که ۳ هزار و ۲۸۳ نفر اشتغالزایی به همراه دارد در استان ایجاد می‌شود.
غراوی تاکید کرد: همچنین ۲۱ طرح تولیدی با ۹۹۹ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و در شهرستان کردکوی ۸۹ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در بخش های عمرانی، اشتغالزایی و تولیدی به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

* کشاورزی و گردشگری برای توسعه کردکوی جزو اولویت‌ها باشد
وی یادآور شد: شهرستان کردکوی قابلیت‌های زیادی برای توسعه دارد و از سویی محدودیت‌ها نیز در این شهرستان وجود دارد مثل پوشش جنگلی منطقه که به جز پروژه‌های گردشگری و تفرجی ممنوعیت داریم و از سوی دریا نیز محدودیت‌هایی در این شهرستان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه فرماندار کردکوی تمرکزش برای اجرای پروژه‌های گردشگری و کشاورزی باشد، افزود: اراضی کشاورزی خوبی در کردکوی وجود دارد که می‌توان برای توسعه استفاده شود و دو مقوله مهم کشاورزی و گردشگری برای توسعه کردکوی جزو اولویت‌ها باشد.
غراوی افزود: رشد صنعت و تولید نیز به عنوان عامل توسعه می‌تواند عامل خوبی برای رشد اقتصادی شهرستان کردکوی باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول