اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فرماندار شهرستان آستارا:

کمبود پزشک و امکانات درمانی بیمارستان آستارا برطرف می‌شود

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به کمبود پزشک متخصص و امکانات درمانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: درخصوص برطرف کردن مشکلات فعلی بیمارستان با چند مدیرکل وزارتی صحبت‌هایی صورت‌گرفته است.

کمبود پزشک و امکانات درمانی بیمارستان آستارا برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کمبود پزشک متخصص و امکانات درمانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اظهار کرد: درخصوص برطرف کردن مشکلات فعلی بیمارستان با چند مدیرکل وزارتی صحبت‌هایی صورت‌گرفته است.

وی خواستار راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: راه‌اندازی انجمن فوق باید از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا پی‌گیری شود و هرگونه مشکلی دراین‌خصوص وجود داشته باشد آمادگی برطرف کردن آن را داریم.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه خبرنگاران به‌لحاظ مالی و معنوی همیشه در مضیقه هستند افزود: قرار است در راستای حمایت معنوی از خبرنگاران این شهرستان یکی از میادین اصلی این شهر به نام اصحاب رسانه نام‌گذاری شود و کارشناسان فرمانداری موظف هستند این موضوع را از طریق شورای شهر پی‌گیری کنند.

رستم‌زاد از اصحاب رسانه به‌عنوان بهترین داور و ناظر بر اعمال و رفتار مسئولین دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و گفت: خبرنگاران از کاستی‌ها، سوء‌مدیریت‌ها، سهل‌انگاری‌ها و ناکارآمدی برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان چشم‌پوشی نکرده و برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نقد سازنده به دنبال اصلاح اشتباه‌ها است تصریح کرد: خبرنگاران ناظران منصفی بر اعمال و رفتار مسئولین دستگاه‌های اجرایی بوده و آن‌ها را با نقدهای سازنده خود راهنمایی می‌کنند و انتظار ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تعامل خوب با رسانه‌ها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دنیای استکبار و استعار با تمام توان و به واسطه تولید اخبار کذب در تلاش است تا ایران اسلامی را به زانو دربیاورد بیان کرد: غرب با تسخیر فضای مجازی به دنبال دست‌یابی به اهداف شوم بوده و رسانه‌های بیگانه روزانه حدود 14 هزار کلمه خبر تولید می‌کنند.

انتهای پیام /84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول