اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

رضوان طلب اعلام کرد

حضور مسئولان وزارت علوم در میز خدمت برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعین

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از حضور مسئولان این وزارتخانه در میز خدمت به منظور پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعین در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حضور مسئولان وزارت علوم در میز خدمت برای پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدرضا رضوان طلب درباره حضور در میز خدمت این وزارت به منظور پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعین، گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تصمیم بر آن شد، مسئولان از نزدیک پاسخگوی مراجعین باشند و به سوالات و مشکلات آنها پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم یک ستاد است و وظیفه آن پاسخگویی به دانشگاه‌ها است و مسئولیت پاسخگویی به افراد جزو وظایف آن محسوب نمی‌شود، اظهار داشت: پاسخگویی در این مرکز همیشه دایر است اما اینکه مسئولین خودشان مستقیما حضور داشته باشند و پشت میز خدمت بنشینند، بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی به اعلام دو فراخوان از سوی این مرکز اشاره کرد و گفت: همانطور که دانشگاهیان اطلاع دارند، هر سال در شهریور و بهمن‌ماه دو فراخوان اعلام می‌شود که بر همین اساس امروز (۱۵ بهمن‌ماه) زمان شروع ثبت‌نام متقاضیان عضویت هیئت‌های علمی است که از طریق سیستم جذب، آمادگی خود را برای حضور در دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: درخواست متقاضیان پس از ثبت، مستقیما به دانشگاه‌ها فرستاده می‌شود و دانشگاه‌ها سه ماه فرصت بررسی آن‌ها را دارند و یک ماه بعد از آن نیز پرونده برای تایید نهایی به وزارت علوم می‌آید. در مجموع ظرف چهار ماه و نیم باید پاسخگویی به متقاضیان انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول