اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زارعی در گفت‌وگو با فارس:

انتخابات استانی یعنی انتخابات منهای مردم

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات یعنی زور و زر و تزویر و درواقع این نوع انتخابات را می‌توان انتخابات منهای مردم نامید.

انتخابات استانی یعنی انتخابات منهای مردم

غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان این‌که من با استانی شدن انتخابات مجلس مخالفم، گفت: این نوع از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخابات می‌شو‌د زر و زور و تزویر و درواقع استانی شدن انتخابات یعنی انتخابات منهای مردم.

و‌ی ا‌فزود: در این نوع انتخابات، توده‌های مردم و همین افرادی که در مراسم‌های مختلف و راهپیمایی‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حساب نمی‌آیند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: من از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل هم عنوان کر‌د‌ه‌ام که با استانی شدن انتخابات مخالفم و این نوع انتخابات را مناسب نمی‌دانم.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس در روزهای قبل کلیات طرحی را تصویب کرده‌اند که در صورت قانون شدن این طرح رأی‌دهندگان در انتخابات به جای اینکه تنها به نماینده خود رأی دهند اسامی نمایندگان کل استان که مد نظرشان است را در برگه رأی بنویسند.

مخالفین این طرح می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابا نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با استانی شدن انتخابات دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول